Frederic og hans dukkefødder kører på rampe... video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

Han er måske en smule tosset, med tanke på hans dukkefødder og minus evne til at stå fast på rampen...

Han skulle have været dukkefødder fri idag, men han fik nogle nye på i mandag og med besked på at holde sig lidt mere i ro... Hm...

hahahahahahahahaha, altså Frederic... Du skulle jo FORHOLDE dig i ro, ikke lave uro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

ej hvor i hygger jer, og hvor er dit arbejde forkælet der vil jeg da også være

jeps...

De er meget forstående og vi er alle som en stor familie, men vi er også kun 9 fast ansatte..

Så skal man lige møde lidt senere eller gå lidt før, er det intet problem. Netop fordi vi også kan blive forsinket i at komme hjem til tiden...

Også dem der henter ham hvis det kniper med at nå hjem, har jo kun 4 km på arbejde og herfra har vi 400 m ned til dp.  Pinse mandag var han også med mig i nogle timer i lastbil og hjælpe folk, det elsker han.

De stod også ude på barsels afd dagen efter han kom ud med en bunke gaver; baby björn bæresele, legetæppe osv.

Anmeld

23. juni 2011

ESV

Han er måske en smule tosset, med tanke på hans dukkefødder og minus evne til at stå fast på rampen...

Han skulle have været dukkefødder fri idag, men han fik nogle nye på i mandag og med besked på at holde sig lidt mere i ro... Hm...

Stoooore dreng, hvor er han bare dygtigt!!

Anmeld

23. juni 2011

B&J

jeps...

De er meget forstående og vi er alle som en stor familie, men vi er også kun 9 fast ansatte..

Så skal man lige møde lidt senere eller gå lidt før, er det intet problem. Netop fordi vi også kan blive forsinket i at komme hjem til tiden...

Også dem der henter ham hvis det kniper med at nå hjem, har jo kun 4 km på arbejde og herfra har vi 400 m ned til dp.  Pinse mandag var han også med mig i nogle timer i lastbil og hjælpe folk, det elsker han.

De stod også ude på barsels afd dagen efter han kom ud med en bunke gaver; baby björn bæresele, legetæppe osv.

ej hvor er det en fantastisk arbejdsplads, det er sådan en alle skulle have når man har det så godt og man er så tætte det er jo helt vidunderligt...

Anmeld

23. juni 2011

Ryberg

det var det bare en sygeplejeske der fortalte mig og min svigerinde med 2 ørebørn sagde at det ville være en god ide at have dem et nr større, for det havde de fået at vide da hendes fik dræn..

Så købte dem et nr større. Også fordi jeg fik at vide at yderområder som fingre og tæer, at der har det smertestillende svært at nå ud til - så det ville være godt med nogle større...

Selv hende på apotek kunne fortælle at de også anbefaled et nr større til ørebørn, fordi det gør så ondt i deres øre...

Så her fik han flydende morgen og eftermiddag, stikpille til middag og aften.. ALtså de 4 gange han måtte få.

okey.. jeg har ellers både snakket med apotek, lægen og vagtlægen (ja er desperat efter løsninger), og de sagde at det skulle jeg ikke gøre...

Nu har jeg så snakket med lægen -... igen  og nu skal vi vidst til at prøve noget iliadin næsespray til ham...

(tak fordi du sådan lytter)

Anmeld

23. juni 2011

Tina&Martin skriver:

hahahahahahahahaha, altså Frederic... Du skulle jo FORHOLDE dig i ro, ikke lave uro

ja øh...

Det er ret umuligt herhjemme, med mindre han bliver lænket til kørestol og den er stillet væk...

Mor havde også en del i det...

Har aldrig været god til at gå hjemme...

Anmeld

23. juni 2011

2babygirls

ja øh...

Det er ret umuligt herhjemme, med mindre han bliver lænket til kørestol og den er stillet væk...

Mor havde også en del i det...

Har aldrig været god til at gå hjemme...

HAHA, ja det kan man godt høre på videoen.. Men bare det hele fint, så er det vel også ok!!!

Anmeld

23. juni 2011

ESV skriver:

Stoooore dreng, hvor er han bare dygtigt!!

ja bange er han ihvertfald ikke... 

hvis ikke det var fordi at manden havde ødelagt min lille mini dirt bike, havde han nok sust rundt på den nu...

Anmeld

23. juni 2011

B&J skriver:

ej hvor er det en fantastisk arbejdsplads, det er sådan en alle skulle have når man har det så godt og man er så tætte det er jo helt vidunderligt...

ja det gør meget... Rigtig meget, det er som en ekstra familie... Vi støtter - giver et los bag i - hjælper hinanden osv.

Laver man noget lort, får man det at vide og så er den prut slået.

Var i avisen igår, så tør næsten ikke køre derud...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2011

B&J

ja det gør meget... Rigtig meget, det er som en ekstra familie... Vi støtter - giver et los bag i - hjælper hinanden osv.

Laver man noget lort, får man det at vide og så er den prut slået.

Var i avisen igår, så tør næsten ikke køre derud...

Ej hvor er det et super billede af dig

og ja brian kan godt være en pige hihihihi så godt

men ja det er bare såååå super vigtigt håber efter alt det her jeg også kan finde sådan et job vil jo allerhelst tilbage til der hvor jeg var i praktik for de er bare såååå søde og det føler man også bare de er ens familie de lytter og giver en et knus hvis man lige har brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.