Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Blandingsbørn er sgu bare kønnere..Bleg,blond og blå øjne kan ikke hamle op med de mørke-set med mine-brune øjne Skønne unger vi har lavet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kamtok skriver: Her min Jakob på 8 måneder, der er ½ tyrkisk og ½ dansk.. P.S. Smukke piger du har
Her min Jakob på 8 måneder, der er ½ tyrkisk og ½ dansk..
P.S. Smukke piger du har
hehe sikke nogle skønne øjne, man får jo nærmest lyst til at kysse savlen væk, øj han er så kær...
Ben&Jerry skriver: hehe sikke nogle skønne øjne, man får jo nærmest lyst til at kysse savlen væk, øj han er så kær...
Taaaak :-) Ha ha ha - ja, det er en god savler han lige har hængende dér :-)
Her er mine 3 smukke døtre, som alle er 3/4 kaukasiske og 1/4 afrikansk afstamning. Den ældste, Jezebel, er 16 måneder gammel og tvillingerne, Noa og Vanilla, er 3 måneder gamle.
Vil da lige være med herinde.
Oliver er ½ dansk og ½ tyrkisk
Ajjjj hvor er han lækker!!!!Tror ikke jeg har set billeder af ham før, men han er GODT nok en lille køn en!
Her er mine 2 ældste børn. Daniel på 22 og Christina på 20½. De er halvt dansk og halvt kinesiske
Min dejlige søn. Han er 8 år og halvt irakisk og halvt dansk
Her min to skønne unger Mathias og Clara . de er halvt dansker og halvt koreaner
isabellamor skriver: gælder det hvis ens barn er halv jydsk og halv sjællandsk hahahaha
gælder det hvis ens barn er halv jydsk og halv sjællandsk hahahaha
Ha ha ha, sådan én har jeg også
Men han er helt hvidhåret og har blå øjne, så der er er ikke meget mørkt over ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128