Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
må jeg gerne se jeres børn som ikke er hel danske
her er mine 2 piger
Zenia på snart 5 år er halv dansk og halv kurdisk/tyrkisk
Ilina på snart 8 mdr er halv dansk og halv serbisk...
2 første billeder er Zenia
2 næste er Ilina
og til sidst pigerne sammen
hvad med jeres???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
må jeg gerne se jeres børn som ikke er hel danske her er mine 2 piger Zenia på snart 5 år er halv dansk og halv kurdisk/tyrkisk Ilina på snart 8 mdr er halv dansk og halv serbisk... 2 første billeder er Zenia 2 næste er Ilina og til sidst pigerne sammen hvad med jeres???
Hvis du lige giver mig en 14-16 ugers tid, kan jeg vise dig en bette pige, som er halv asiatisk, kvart dansk og kvart engelsk. Men hun ligger altså stadig og brygger i maven lige nu. Hehe
Btw. skønne unger!
Frøken J. skriver: Hvis du lige giver mig en 14-16 ugers tid, kan jeg vise dig en bette pige, som er halv asiatisk, kvart dansk og kvart engelsk. Men hun ligger altså stadig og brygger i maven lige nu. Hehe Btw. skønne unger!
hehe jamen hvis tråden stadig er der til den tid,såvil det glæde mig at se hende
og mange tak
nvm skriver: hehe jamen hvis tråden stadig er der til den tid,såvil det glæde mig at se hende og mange tak
Haha! Ellers må jeg hive den op
Her min Jakob på 8 måneder, der er ½ tyrkisk og ½ dansk..
P.S. Smukke piger du har
Jeg har Oliver Ciwan på 10, Lea Zilan på næsten 7 og lille Ida Liyan på 4 måneder. De har samme far, som også er kurdisk/tyrkisk, som din store datter.
Smukke piger!
Mine er så danske som de næsten kan blive, så dem gider jeg ikke vise
kamtok skriver: Her min Jakob på 8 måneder, der er ½ tyrkisk og ½ dansk.. P.S. Smukke piger du har
og så har han ikke brune øjne
vildt smukke øjne han har
piadas skriver: Jeg har Oliver Ciwan på 10, Lea Zilan på næsten 7 og lille Ida Liyan på 4 måneder. De har samme far, som også er kurdisk/tyrkisk, som din store datter.
nuuurh søde børn
og hvor er han en sej gangster på det sidste billede din søn haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128