Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nvm skriver: må jeg gerne se jeres børn som ikke er hel danske her er mine 2 piger Zenia på snart 5 år er halv dansk og halv kurdisk/tyrkisk Ilina på snart 8 mdr er halv dansk og halv serbisk... 2 første billeder er Zenia 2 næste er Ilina og til sidst pigerne sammen hvad med jeres???
må jeg gerne se jeres børn som ikke er hel danske
her er mine 2 piger
Zenia på snart 5 år er halv dansk og halv kurdisk/tyrkisk
Ilina på snart 8 mdr er halv dansk og halv serbisk...
2 første billeder er Zenia
2 næste er Ilina
og til sidst pigerne sammen
hvad med jeres???
Sikke nogle smukke piger du har!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellamor skriver: gælder det hvis ens barn er halv jydsk og halv sjællandsk hahahaha
gælder det hvis ens barn er halv jydsk og halv sjællandsk hahahaha
NIX du så må du ikke være med hehe
nvm skriver: og så har han ikke brune øjne vildt smukke øjne han har
og så har han ikke brune øjne
vildt smukke øjne han har
He he, nej han har fået sin mors blå øjne Hans fars øjne er lysebrun-grønne, så det er nok derfor at mine skarpe blå har domineret. Tak, jeg kan nu heller ikke stå for dem..
.Camilla skriver: Sikke nogle smukke piger du har!
1000 mange gange tak skal du ha'
nvm skriver: på de billeder du har sat ind synes jeg godt man kan se de ikke er hel danske men lækre er de i hvertfald. men ja min store blir også bare lyn hurtig brun om sommeren, det så snyd, jeg vil også være blandingsbarn hehe
på de billeder du har sat ind synes jeg godt man kan se de ikke er hel danske men lækre er de i hvertfald.
men ja min store blir også bare lyn hurtig brun om sommeren, det så snyd, jeg vil også være blandingsbarn hehe
Ja, det er megasnyd! Jeg hopper med på den vogn!
kamtok skriver: He he, nej han har fået sin mors blå øjne Hans fars øjne er lysebrun-grønne, så det er nok derfor at mine skarpe blå har domineret. Tak, jeg kan nu heller ikke stå for dem..
de da også bare fantastiske og sikke et billedet...rigtig sødt med de små tænder
nvm skriver: NIX du så må du ikke være med hehe
øv..
Øv jeg ville gerne vise jer min lille Tino men jeg kan ikke få computeren til at sætte billedet ind Han er kvart grønlænder, lidt svensk, lidt tysk og dansk
piadas skriver: Ja, det er megasnyd! Jeg hopper med på den vogn!
du kan se her på det billede her, der er min datter det "sorte får" forhold til hendes fætre og kusine hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128