Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: gælder det hvis ens barn er halv jydsk og halv sjællandsk hahahaha
gælder det hvis ens barn er halv jydsk og halv sjællandsk hahahaha
Haha sad lige og tænkte det samme
Hold op nogle skønne unger I har!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min spire er pæredansk - men det ville være underligt, hvis ikke h*n får brunt hår og brune øje... Men min far har også altid lignet en tyrker, inden han blev gammel
ciepige skriver: Min spire er pæredansk - men det ville være underligt, hvis ikke h*n får brunt hår og brune øje... Men min far har også altid lignet en tyrker, inden han blev gammel
Oh virkelig nogle smukke unger der er herninde!
Kurt skriver: Her er mine 2 ældste børn. Daniel på 22 og Christina på 20½. De er halvt dansk og halvt kinesiske
Her er mine 2 ældste børn. Daniel på 22 og Christina på 20½. De er halvt dansk og halvt kinesiske
wow hvor er de smukke
Sakris skriver: wow hvor er de smukke
Rigtig mange tak. Behøver jeg at fortælle der altid er en lind strøm af det modsatte køn efter dem
Min smukke dreng gennem årene...................han er 1/4 indoneser og 3/4 dansk, og er nu 15 år.................
kamtok skriver: Her min Jakob på 8 måneder, der er ½ tyrkisk og ½ dansk.. P.S. Smukke piger du har
Her min Jakob på 8 måneder, der er ½ tyrkisk og ½ dansk..
P.S. Smukke piger du har
Åhhh verdens sødeste Jakob-mus
her er mine som er kvart tyrkisk og resten dansk
Kurt skriver: Rigtig mange tak. Behøver jeg at fortælle der altid er en lind strøm af det modsatte køn efter dem
Hehe, nej det siger sig selv!
Livas mor skriver: Åhhh verdens sødeste Jakob-mus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128