vis mig jeres blandningsbørn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

piadas

nvm skriver:

må jeg gerne se jeres børn som ikke er hel danske

her er mine 2 piger

Zenia på snart 5 år er halv dansk og halv kurdisk/tyrkisk

Ilina på snart 8 mdr er halv dansk og halv serbisk...

2 første billeder er Zenia

2 næste er Ilina

og til sidst pigerne sammen

hvad med jeres???

Søde piger du har, forresten! Jeg er vild med det første billede - hvor er hun fin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

nvm

FrøkenHedegaard skriver:

Ihhha nogle lækre børn du har Jeg ligger lige i sengen med telefonen, så kan ikke smide nogle billeder ind... Men TRO mig, vil hellere end gerne dele min Felix med jer Han er 1/2 dansk, 1/4 koreansk og 1/4 amerikansk Blandingsbørn er NU lækre

1000 tak skal du ha...

jamen så vil jeg glæde mig til at se dem en anden dag, du slipper ikke

Anmeld

21. juni 2011

MaliksMor

Malik er halv dansker og halv kurder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2011

nvm

piadas skriver:

Søde piger du har, forresten! Jeg er vild med det første billede - hvor er hun fin!

1000 tak skal du ha'

hehe ja hun skulle til hendes kusine's konfirmation, normalt har hun et kømpe vildt hår, men det skulle lige gøres lidt fint

Anmeld

21. juni 2011

nvm

MaliksMor skriver:

Malik er halv dansker og halv kurder

og han er jo en lækkerlaks som altid

Anmeld

21. juni 2011

piadas

nvm skriver:

nuuurh søde børn

og hvor er han en sej gangster på det sidste billede din søn haha

Tak! Det er altid sjovt at se andre folks blandingsbørn.

Det er sjovt at se, hvor stor forskel, der er på kuløren!  F.eks. er man ikke i tvivl, når man ser din billeder, men jeg får tit at vide, at hvis ikke folk vidste, at min mand ikke er dansker, ville de ikke tro, de var halvt kurdiske. Jeg synes nu alligevel, det bliver mere og mere tydeligt for hver sommer, der går! Deres lød bliver mere og mere mørk, synes jeg - og så har de jo de store brune øjne, som jeg ikke kan prale med, de har efter mig!

Anmeld

21. juni 2011

Isabella_mor

gælder det hvis ens barn er halv jydsk og halv sjællandsk  hahahaha

Anmeld

21. juni 2011

KamillaT

kamtok skriver:

Her min Jakob på 8 måneder, der er ½ tyrkisk og ½ dansk..

P.S. Smukke piger du har

Hold nu kæft en lækker charmetrold! Det var da godt nok utroligt!  

Anmeld

21. juni 2011

nvm

piadas skriver:

Tak! Det er altid sjovt at se andre folks blandingsbørn.

Det er sjovt at se, hvor stor forskel, der er på kuløren!  F.eks. er man ikke i tvivl, når man ser din billeder, men jeg får tit at vide, at hvis ikke folk vidste, at min mand ikke er dansker, ville de ikke tro, de var halvt kurdiske. Jeg synes nu alligevel, det bliver mere og mere tydeligt for hver sommer, der går! Deres lød bliver mere og mere mørk, synes jeg - og så har de jo de store brune øjne, som jeg ikke kan prale med, de har efter mig!

på de billeder du har sat ind synes jeg godt man kan se de ikke er hel danske men lækre er de i hvertfald.

men ja min store blir også bare lyn hurtig brun om sommeren, det så snyd, jeg vil også være blandingsbarn hehe

Anmeld

21. juni 2011

piadas

nvm skriver:

1000 tak skal du ha'

hehe ja hun skulle til hendes kusine's konfirmation, normalt har hun et kømpe vildt hår, men det skulle lige gøres lidt fint

Åh, det er du heldig med! Min store datter har arvet mit tynde langsomtgroende hår! Jeg satser på, at Ida får hendes fars hår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.