1. gangs-gravide, hvornår mærkede i liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Frk.Munk

tandbørsten skriver:

jeg mærkede baby første gang sådan rigtigt omkring uge 19 tror jeg, det var godt tid før MD scanning i hvert fald.

det skal nok komme, du skal jo lige finde ud af hvad du skal "mærke efter"  :-)

bare vent inden længe vil du ikke kunne sove om natten fordi han/hun holder party i mdin mave..

Åh jeg syntes bare der er så mange bekymringer, er der nu stadig liv der inde (det så vi jo der var til NF-scanning) men glæder mig så meget til at mærke det lille liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Frk.Munk

Mor010711 skriver:

Præcis 20+3. Valentins dag 

Åh hvor fantastisk det lige var den dag

Anmeld

21. juni 2011

Frk.Munk

PernilleogDennis skriver:

Jeg er selv i uge 16 og har intet mærket udover bobler.. Som du selv nævner så er det først omkring uge 20-23 .. så Du skal ikke være nervøs.. Slå koldt vand i blodet

Ja, der er vidst ikke andet for

Anmeld

21. juni 2011

Janni.

Frk.Munk skriver:

okay, så er der noget at glæde sig til  glæder mig sååå meget til at mærke den lille spirvip

Det er så vidunderligt at mærke det bette pus, savner det - men på den anden side, så er jeg glad for at komme af med maven, og rigtig nyde min søn på en anden måde..

Anmeld

21. juni 2011

Frk.Munk

Laura25 skriver:

Tror bestemt ikke du skal være bekymret

Tak  jeg må prøve og være tålmodig

Anmeld

21. juni 2011

Frk.Munk

Janni. skriver:

Det er så vidunderligt at mærke det bette pus, savner det - men på den anden side, så er jeg glad for at komme af med maven, og rigtig nyde min søn på en anden måde..

Åhh mit hjerte smelter - det glæder jeg mig nu os til, og kunne nyde det der kommer ud til os

Anmeld

21. juni 2011

Mor010711

Frk.Munk skriver:

Åh hvor fantastisk det lige var den dag

Går ikke så meget op i det, men det må være et tegn på at hun bliver en lille romantiker. 

Men bare rolig. Det skal nok komme med din lille bebs 

Anmeld

21. juni 2011

AndreasMor84

Jeg mærkede de små bobler allerede inden uge 12.. begyndte at mærke små puf i den ene side af maven omkring uge 18-19

Anmeld

21. juni 2011

Frk.Munk

Mor010711 skriver:

Går ikke så meget op i det, men det må være et tegn på at hun bliver en lille romantiker. 

Men bare rolig. Det skal nok komme med din lille bebs 

Nej, det nu heller ikke noget vi fejre - men det lidt hyggeligt at det lige var den dag   Ja, jeg må vidst være lidt tålmodig ... bekymre mig bare, men det kommer man jo nok til fra nu og til evig tid med de små pus

Anmeld

21. juni 2011

Frk.Munk

Solstråle2011 skriver:

Jeg mærkede de små bobler allerede inden uge 12.. begyndte at mærke små puf i den ene side af maven omkring uge 18-19

Okay - det er spændene  det jo snart for mit vedkommende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.