1. gangs-gravide, hvornår mærkede i liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.212 visninger
58 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Frk.Munk

Da du ventede 1. barn, hvornår mærkede du liv?

Jeg venter selv 1. barn - og jeg er i uge 17+2 , og jeg har stadig ikke mærkede noget, og bekymringerne hober sig op - har fået at vide og kan læse mig til at flere mærker det først omkring uge 20 +, men alligevel er jeg bekymret . . . .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

nellemann24

venter selv mit første barn og mærke først liv i uge 22

Anmeld

21. juni 2011

Frk.Munk

nellemann24 skriver:

venter selv mit første barn og mærke først liv i uge 22

Okay, var du bekymret inden også?

Anmeld

21. juni 2011

Janni.

Jeg mærkede det første omkring uge 20, men jeg skal love for at han tog revance, og lod mig mærke ham resten af graviditeten. 

Anmeld

21. juni 2011

tandbørsten

jeg mærkede baby første gang sådan rigtigt omkring uge 19 tror jeg, det var godt tid før MD scanning i hvert fald.

det skal nok komme, du skal jo lige finde ud af hvad du skal "mærke efter"  :-)

bare vent inden længe vil du ikke kunne sove om natten fordi han/hun holder party i mdin mave..

Anmeld

21. juni 2011

Mor010711

Præcis 20+3. Valentins dag 

Anmeld

21. juni 2011

PernilleogDennis

Jeg er selv i uge 16 og har intet mærket udover bobler.. Som du selv nævner så er det først omkring uge 20-23 .. så Du skal ikke være nervøs.. Slå koldt vand i blodet

Anmeld

21. juni 2011

Frk.Munk

Janni. skriver:

Jeg mærkede det første omkring uge 20, men jeg skal love for at han tog revance, og lod mig mærke ham resten af graviditeten. 

okay, så er der noget at glæde sig til  glæder mig sååå meget til at mærke den lille spirvip

Anmeld

21. juni 2011

Fenja09

I uge 18 mærkede både jeg og kæresten små spark - men synes ikke du skal være bekymret, det skal nok komme

Anmeld

21. juni 2011

Laura25

Frk.Munk skriver:

Da du ventede 1. barn, hvornår mærkede du liv?

Jeg venter selv 1. barn - og jeg er i uge 17+2 , og jeg har stadig ikke mærkede noget, og bekymringerne hober sig op - har fået at vide og kan læse mig til at flere mærker det først omkring uge 20 +, men alligevel er jeg bekymret . . . .

Tror bestemt ikke du skal være bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.