1. gangs-gravide, hvornår mærkede i liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Julymama

Jeg mærkede hende første gang da jeg var 18+2, men mærkede hende så først igen da jeg var omk. uge 20 .. derefter mærkede jeg hende hver dag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

heisamig

Jeg var 18+2 da jeg første gang mærkede den lille...FANTASTISK var det... Jeg mærkede den første gang sammen med min kæreste, som lå og holdt mig på maven... denne oplevelse sammen var fantastisk...!

Anmeld

22. juni 2011

Lilje82

Jeg mærkede liv i form af små bobler 18+ det var dagen før jeg skulle til MD og fik det bekræftet til scanningen, da han små ben lå lige der, hvor jeg havde mærket det

Anmeld

22. juni 2011

Vivian87

ano14316 skriver:

jeg er altås også overvægtig, og har kunne mærke liv siden 20+0..

synes da det virker ulogisk at man ikke skulle mærkeliv samtidig med andre fordi man er fed.. vil da mene at hvis man har så meget fedt om de indre organer at der påvirker hvor meget man mærker, så har man vidst andre ting at tænke på

tror man i øjeblikket har så meget fokus på at man ikke må være gravid og overvægtig at man siger hvad som helst for at få de gravide til at tabe sig.. 

Min læge har jo også bare prøvet at forberede mig på at der kan gå længere tid så jeg ikke sætter næseb op efter det, og jeg har nu altså fået at vide at lige meget hvad så må jeg ikke tabe mig under graviditeten, så tror ikke det er for at få mig til at tabe mig at hun har sagt det

Anmeld

22. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

de små spark kom i 17 uge her.

Anmeld

22. juni 2011

Aagaard

Frk.Munk skriver:

Da du ventede 1. barn, hvornår mærkede du liv?

Jeg venter selv 1. barn - og jeg er i uge 17+2 , og jeg har stadig ikke mærkede noget, og bekymringerne hober sig op - har fået at vide og kan læse mig til at flere mærker det først omkring uge 20 +, men alligevel er jeg bekymret . . . .

Har ikke fået læst hele tråden, men første gang jeg helt sikkert mærkede liv var jeg 20+0 og jeg har mærket liv hverdag siden, nogle dage mere end andre men hverdag. Så tror du kan være helt rolig, det skal nok komme :-)

Anmeld

22. juni 2011

Jemion

Jeg har foranliggende moderkage så der ville gå lidt ekstra tid før jeg kunne mærke lillemanden, kan være derfor du ikke har mærket noget endnu Jeg mærkede da jeg var 19 uger henne, og manden fik førdst lov til at mærke spark da jeg var 24 uger henne.. Bare rolig de tager revanche når de bliver større derinde

Anmeld

22. juni 2011

channie-g

Frk.Munk skriver:

Da du ventede 1. barn, hvornår mærkede du liv?

Jeg venter selv 1. barn - og jeg er i uge 17+2 , og jeg har stadig ikke mærkede noget, og bekymringerne hober sig op - har fået at vide og kan læse mig til at flere mærker det først omkring uge 20 +, men alligevel er jeg bekymret . . . .

jeg venter mit første barn, er 21+1 og har kun mærket min søn 2 gange og det er inden for de sidste 14 dage, det var ikke mere end 2-3 spark (eller slag) men var 100 % sikker på det var ham, såå venter stadig spændt på hvornår jeg får lov at mærke ham noget mere... såå bare rolig det skal nok komme

Anmeld

22. juni 2011

Miss T

Jeg mærkede det først engang i 20. erne så der er ingen grund til panik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.