Hvornår gik i over til nr. 2 autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Den lykkelige

MillesMor111010 skriver:

Vi fik ny til Mille da hun var 8 mdr, ca og vejede 9 kg. Hun kunne simpelthen ikk sidde i den anden mere..   Hun sad med benene op ad sædet,

Ok ja det går jo ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Den lykkelige skriver:

Ok ja det går jo ikke..

Ej det var synd for hende ..  så vi smuttede lige oppe og fandt en Römer king PLUS  (Römer, lissom mit mellemnavn ) og den var endda sat 900 kr ned  så den skulle med hjem

Anmeld

19. juni 2011

Sabine...!

L_K skriver:

ja og hun er kun 6 1/2 måned, vejer knaps 8 kilo. Så der er lang tid til at vi må skifte ud endnu...

Hun er utrolig langbenet, og har været det hele tiden 

reglerne hedder 9 kg eller 9 mdr.

vi har nemlig lige undersøgt det...

da min datter er 6½ mdr. og vejer 8,5 og hun har nemlig også utrolig lange ben...

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

MillesMor111010 skriver:

Ej det var synd for hende ..  så vi smuttede lige oppe og fandt en Römer king PLUS  (Römer, lissom mit mellemnavn ) og den var endda sat 900 kr ned  så den skulle med hjem

Hi hi ja så kan det kun blive godt..

Vi har fået sådan en foræret.. glæder mig så meget til det er tid til hun skal i den.. føler mig så dårlig tilpas hver gang hun skal ud i den anden.. men må nok hellere købe en anden.. men det en recaro young profi.. så skulle jo egentlig være en ok stol.. men hun kan langt fra lide den..

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

Kravlenissen10-12-10 skriver:

reglerne hedder 9 kg eller 9 mdr.

vi har nemlig lige undersøgt det...

da min datter er 6½ mdr. og vejer 8,5 og hun har nemlig også utrolig lange ben...

Nå ok.. fik bare lige afvide det var 13 kg..  Men godt hvis det er 9 kg 9 måneder..

Anmeld

19. juni 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

SJovt du laver sådan en tråd - det havde jeg nemlig tænkt mig

Min den første var over et år - men han var også lille... Og havde desuden ikke noget "imod den".

Lillebror er lidt større og er begyndt at være sur når vi kører bil. Jeg har en teori om at han er sur over ikke at kunne se os - han forsøger nemlig at vende sig om

Men jeg overvejer i hvert fald at prøve at sætte ham over i en større snart - han er 9 mdr og vejer 9,3 kg

Du kan jo købe den der hedder 9-18kg, fra 9 mdr..

Anmeld

19. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Den lykkelige skriver:

Hi hi ja så kan det kun blive godt..

Vi har fået sådan en foræret.. glæder mig så meget til det er tid til hun skal i den.. føler mig så dårlig tilpas hver gang hun skal ud i den anden.. men må nok hellere købe en anden.. men det en recaro young profi.. så skulle jo egentlig være en ok stol.. men hun kan langt fra lide den..

Tror det er en tilvænnings sag  

Mille var heller ik vild med sin den nye, men altså hun kunne da godt falde i søvn i den, så den kan da ikk være så dårlig at sidde i

Anmeld

19. juni 2011

De3Guldklumper

Den første autostol er først for lille når hovedet begynder at stikke op over kanten - at benen er bøjet gør ikke stolen for lille..

Babyautostolen kan justeres (på de fleste) så ryglængden bliver længere ved at rykke nakkestøtten opaf så sidder de bettesmå heller ikke og krymmer ryggen fordi skulderne ikke kan komme ordentlig på plads

Men ellers er den jo den "gyldne" regl som jeg ved mange børnebutikker benytter sig af - barnet skal være mindst 9 mdr, kan sidde selv uden støtte og veje mindst 9 kilo - ved et evt stoleskift..

Min nummer 1 var 15 mdr inden hun skiftede - hun var absolut ikke glad for at sidde i den til sidst, hun brokkede sig højlydt, men sikkerheden er bare rigtig vigtig for mig og hun var et bette nips så jeg fandt det ikke nødvendigt før at skifte.

Med nummer 2 skiftede vi da han var 10 mdr - han var en ordentligt brød og voksede over stolekanten så derfor skiftede han det tidligere

Anmeld

19. juni 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Du kan jo købe den der hedder 9-18kg, fra 9 mdr..

Ja det ved jeg Men de anbefaler jo at de bliver i den første så lang tid som overhovedet muligt og den passer ham sådan set fint endnu...

Anmeld

19. juni 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Ja det ved jeg Men de anbefaler jo at de bliver i den første så lang tid som overhovedet muligt og den passer ham sådan set fint endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.