Hvornår gik i over til nr. 2 autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Den lykkelige

DAs mor skriver:

SJovt du laver sådan en tråd - det havde jeg nemlig tænkt mig

Min den første var over et år - men han var også lille... Og havde desuden ikke noget "imod den".

Lillebror er lidt større og er begyndt at være sur når vi kører bil. Jeg har en teori om at han er sur over ikke at kunne se os - han forsøger nemlig at vende sig om

Men jeg overvejer i hvert fald at prøve at sætte ham over i en større snart - han er 9 mdr og vejer 9,3 kg

He he så kom jeg lige før dig..

Ja min datter brokker sig også vildt meget over den.. lige så snart hun kommmer i den begynder hun at brokke.. selvom hun lige var så glad.. så tænker på om hun får ondt af den eller noget  Men hun kan se både kæresten og jeg.. for hun sidder altid på passager sædet fordi selen bagi ikke er lang nok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Hvem?

Den lykkelige skriver:

Ja som overskriften lyder hvornår gik i så over til den? Altså hvad vejede jeres barn og hvor gammel??

Lauge overgik allerede da han var knap 8 mdr, udelukkende af den grund han vejede 11,5 kg og var meeeeeeeget lang, han ku slet ikke være i 1´eren mere.

Anmeld

19. juni 2011

SaNiNa

Mener Nicklas var 9-10 måneder da vi skiftede han sad bare ikke særlig god i den anden og vores sp sagde god for han måtte komme over i den anden.

Var ikke sjovt at køre 40 min hver weekend med en dreng som var ked af det.

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

Millesmammi skriver:

jeg har en Rømer king PLUS autostol til mille - det er fra 9-18 kg

Det også sådan en vi har som nr to stol.. men troede ikke den allerede gik fra 9 kg og op..

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

Sanne og Nicklas skriver:

Mener Nicklas var 9-10 måneder da vi skiftede han sad bare ikke særlig god i den anden og vores sp sagde god for han måtte komme over i den anden.

Var ikke sjovt at køre 40 min hver weekend med en dreng som var ked af det.

Ok.. nej det er virkelig ikke sjovt..

Anmeld

19. juni 2011

LBK

Den lykkelige skriver:

Ja det rigtig.. hun er også stadig alt for lille.. men synes det lidt et problem når hendes ben jo snart stikker ud over.. nu den er bagudvendt står den jo op af sædet.. så der er ikke mange cm til før hun er nødt til at sidde med bøjet ben  Hun brokker sig også vildt meget over at sidde i den.. er bange for hun har ondt eller sidder dårlig i den..

Det samme problem har vi med vores datter. Hendes ben stikker allerede ud over kanten, så hun sidder med bukkede ben. Hun vender sig hele siden og beklager sig hver gang vi er ude og køre bil, og jeg sidder hele tiden med armen på bagsædet.. Super irriterende...

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

SanneBoe skriver:

Lauge overgik allerede da han var knap 8 mdr, udelukkende af den grund han vejede 11,5 kg og var meeeeeeeget lang, han ku slet ikke være i 1´eren mere.

Hi hi nå ok..

Anmeld

19. juni 2011

LinLin

Den lykkelige skriver:

He he så kom jeg lige før dig..

Ja min datter brokker sig også vildt meget over den.. lige så snart hun kommmer i den begynder hun at brokke.. selvom hun lige var så glad.. så tænker på om hun får ondt af den eller noget  Men hun kan se både kæresten og jeg.. for hun sidder altid på passager sædet fordi selen bagi ikke er lang nok..

Adam er nødt til at sidde bagi også når jeg kører med ham alene - jeg kan nemlig ikke slå airbag'en fra på passagersædet

Det går meget bedre når David (storebror) er med - så er der jo også nogen at kigge på

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

L_K skriver:

Det samme problem har vi med vores datter. Hendes ben stikker allerede ud over kanten, så hun sidder med bukkede ben. Hun vender sig hele siden og beklager sig hver gang vi er ude og køre bil, og jeg sidder hele tiden med armen på bagsædet.. Super irriterende...

Ja det er da vildt irriterende..  

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

DAs mor skriver:

Adam er nødt til at sidde bagi også når jeg kører med ham alene - jeg kan nemlig ikke slå airbag'en fra på passagersædet

Det går meget bedre når David (storebror) er med - så er der jo også nogen at kigge på

Nå ja det rigtig.. Så er der underholdning på bagsædet.. Men ja må være lidt svært når han sidder bagi.. vi kan altid lig give sutten.. Vores bil er nemlig en gammel en fra 94.. så der er ikke airbag oppe foran..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.