Hvornår gik i over til nr. 2 autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.021 visninger
50 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Den lykkelige

Ja som overskriften lyder hvornår gik i så over til den? Altså hvad vejede jeres barn og hvor gammel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Millesmammi

mille var 10 måneder, - kan ikke huske hvad hun vejede, men hun er ikke særlig stor

Anmeld

19. juni 2011

LBK

Den lykkelige skriver:

Ja som overskriften lyder hvornår gik i så over til den? Altså hvad vejede jeres barn og hvor gammel??

Jeg lytter lige med her???

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

Millesmammi skriver:

mille var 10 måneder, - kan ikke huske hvad hun vejede, men hun er ikke særlig stor

Ok.. for tænker bare 13 kg står der på.. men min datter vejer 6 kg nu og jeg synes bestemt ikke hun ville kunne veje over dobbelt så meget og stadig være i den..  Hun er 64 cm og benene går helt til kanten allerede  

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

L_K skriver:

Jeg lytter lige med her???

Bare iorden

Anmeld

19. juni 2011

LinLin

SJovt du laver sådan en tråd - det havde jeg nemlig tænkt mig

Min den første var over et år - men han var også lille... Og havde desuden ikke noget "imod den".

Lillebror er lidt større og er begyndt at være sur når vi kører bil. Jeg har en teori om at han er sur over ikke at kunne se os - han forsøger nemlig at vende sig om

Men jeg overvejer i hvert fald at prøve at sætte ham over i en større snart - han er 9 mdr og vejer 9,3 kg

Anmeld

19. juni 2011

Thalia

Min børn har alle været ovre et år.

Sikkerheden er betydeligt ringere når man flytter dem til fremadvendt autostol, og derfor gælder det om at vente så længe som muligt med det.

Anmeld

19. juni 2011

Millesmammi

Den lykkelige skriver:

Ok.. for tænker bare 13 kg står der på.. men min datter vejer 6 kg nu og jeg synes bestemt ikke hun ville kunne veje over dobbelt så meget og stadig være i den..  Hun er 64 cm og benene går helt til kanten allerede  

jeg har en Rømer king PLUS autostol til mille - det er fra 9-18 kg

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

Thalia skriver:

Min børn har alle været ovre et år.

Sikkerheden er betydeligt ringere når man flytter dem til fremadvendt autostol, og derfor gælder det om at vente så længe som muligt med det.

Ja det rigtig.. hun er også stadig alt for lille.. men synes det lidt et problem når hendes ben jo snart stikker ud over.. nu den er bagudvendt står den jo op af sædet.. så der er ikke mange cm til før hun er nødt til at sidde med bøjet ben  Hun brokker sig også vildt meget over at sidde i den.. er bange for hun har ondt eller sidder dårlig i den..

Anmeld

19. juni 2011

Thalia

Den lykkelige skriver:

Ja det rigtig.. hun er også stadig alt for lille.. men synes det lidt et problem når hendes ben jo snart stikker ud over.. nu den er bagudvendt står den jo op af sædet.. så der er ikke mange cm til før hun er nødt til at sidde med bøjet ben  Hun brokker sig også vildt meget over at sidde i den.. er bange for hun har ondt eller sidder dårlig i den..

Mine unger sad ogsåmed benene bøjet, og de brokkede sig også nogle gange, men de fik ikke lov at skifte stol af den grund.

Hos os var det ikke noget stort problem med de bøjede ben, og brokkeriet kunne afhjælpes med lidt legetøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.