Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den lykkelige skriver: Ja det er da vildt irriterende..
Ja det er da vildt irriterende..
ja og hun er kun 6 1/2 måned, vejer knaps 8 kilo. Så der er lang tid til at vi må skifte ud endnu...
Hun er utrolig langbenet, og har været det hele tiden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L_K skriver: ja og hun er kun 6 1/2 måned, vejer knaps 8 kilo. Så der er lang tid til at vi må skifte ud endnu... Hun er utrolig langbenet, og har været det hele tiden
Ej det er lidt frustrerende.. Hvor lang er hun nu?
Den lykkelige skriver: Ok.. nej det er virkelig ikke sjovt..
Ok.. nej det er virkelig ikke sjovt..
Nej dte var lidt hårdt... Og nu hvor han er 2 år vil han kun køre i farfars bil (han kan se mere ud af vinduerne)
Sanne og Nicklas skriver: Nej dte var lidt hårdt... Og nu hvor han er 2 år vil han kun køre i farfars bil (han kan se mere ud af vinduerne)
he he ja det jo lidt svært at kunne kære i hans altid
Den lykkelige skriver: Ej det er lidt frustrerende.. Hvor lang er hun nu?
Da spl. var her sidst var hun 6 måneder og der var hun 71 cm. Hendes overkrop er meget normal.
Spl. siger at hun er 2-3 cm længere end hun "burde" (normalen)
Thalia skriver: Mine unger sad ogsåmed benene bøjet, og de brokkede sig også nogle gange, men de fik ikke lov at skifte stol af den grund. Hos os var det ikke noget stort problem med de bøjede ben, og brokkeriet kunne afhjælpes med lidt legetøj.
Mine unger sad ogsåmed benene bøjet, og de brokkede sig også nogle gange, men de fik ikke lov at skifte stol af den grund.
Hos os var det ikke noget stort problem med de bøjede ben, og brokkeriet kunne afhjælpes med lidt legetøj.
Nej det klart.. sikkerhed frem for alt.. men altså det virker også bare på vores datter som om hun sidder virkelig dårligt og krummer ryggen, læner sig fremad osv.. Men måske vi bare skal skifte stol..
L_K skriver: Da spl. var her sidst var hun 6 måneder og der var hun 71 cm. Hendes overkrop er meget normal. Spl. siger at hun er 2-3 cm længere end hun "burde" (normalen)
Ok ja så er det jo heller ikke let..
Millesmammi skriver: jeg har en Rømer king PLUS autostol til mille - det er fra 9-18 kg
jeg har en Rømer king PLUS autostol til mille - det er fra 9-18 kg
Sån en har vi oss til vores Mille
Den lykkelige skriver: Ok ja så er det jo heller ikke let..
Lidt irriterende engang imellem...
Den lykkelige skriver: Ja som overskriften lyder hvornår gik i så over til den? Altså hvad vejede jeres barn og hvor gammel??
Ja som overskriften lyder hvornår gik i så over til den? Altså hvad vejede jeres barn og hvor gammel??
Vi fik ny til Mille da hun var 8 mdr, ca og vejede 9 kg. Hun kunne simpelthen ikk sidde i den anden mere.. Hun sad med benene op ad sædet,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128