Følelsen er der ikke - what to do.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Tina&Laura

KamillaT skriver:

Håber du finder den lsøning der er bedst. Du er velkommen til at skrive privat også 

Mange tak skal du have ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Tina&Laura

KamillaT skriver:

Forstår dig 100 procent. Det er bare en dum situation Men hvis du inderst inde føler at du ikke vil mere, hvad er der at kæmpe for så? Det er sådan jeg ser på det.

Jeg kender et par, de var sammen i 3 år. Fordi det var det nemmeste!  de sled hinanden op. der var intet imellem dem.

Netop.

Lige pt. ser jeg mine forældres forhold mellem min kæreste og jeg.
Og jeg glemmer aldrig hvordan mine forældre de blomstrede da de først gik fra hinanden. 

Anmeld

19. juni 2011

Steph_Laurits

Tina&Daniel skriver:

Det er virkelig øv. Hvad gør du?

Du må  meget gerne skrive privat hvis du vil snakke

Anmeld

19. juni 2011

tazz

Tina&Daniel skriver:

Det er det jeg har gjort før i tiden (læs: tidligere forhold), men det er slet ikke mig. -jeg føler jeg gør en masse onde ting. Ikke at folk der gør det er onde, men det er ikke mig.

Men det virker, det er rigtigt.

Men, hvis du virkelig ikke elsker manden mere, ser rødt efter ikke at have set ham i en uge, og han i det store hele er fuldstændigt ligeglad med, at du siger til ham, at du ikke elsker ham mere.... Så er det vist på tide at sige stop.

Anmeld

19. juni 2011

Steph_Laurits

KamillaT skriver:

Kram til dig også 

Tak!

Anmeld

19. juni 2011

.....

Kan det evt. være fordi der er gået for meget "dagligdag" i jeres forhold? At i har for meget af den samme rutine hver dag..

Hvis det ikke hjælper at tage væk i lidt tid fra ham...så måske trænger i til en ferie i et andet land, for at komme væk fra det hele og måske kommer du til at se på ham med nye øjne? . Hvis du virkelig synes du har prøvet alt osv, så er det nok ikke Jer der skal være sammen mere

Anmeld

19. juni 2011

KamillaT

Tina&Daniel skriver:

Netop.

Lige pt. ser jeg mine forældres forhold mellem min kæreste og jeg.
Og jeg glemmer aldrig hvordan mine forældre de blomstrede da de først gik fra hinanden. 

Jeg tror som en anden skriver, at det er på tide at sige stop. Men det ved kun du 

Anmeld

19. juni 2011

B&J

når du har prøvet en uge og du blodt ser rødt vil jeg gøre forholdet forbi, for jeg tror ikke der er mere du har prøvet at sige det uden held og du har prøvet at flytte lidt væk ja hvis der ikke er mere kærlighed til ham jamen så er det næsten bedre i finder hver sit sted

håber virkelig du finder en løsning

Anmeld

19. juni 2011

Mille83

Tina&Daniel skriver:

Det er rigtigt, i har talt om terapi.

Han ved godt hvordan jeg har det - 100%.
Så skulle han læse det, så er der ikke noget der kommer bag på ham.

Men tvivler på at han gør.

Okay så bliver han ikke overrasket hvis han ser det jo.......

Men overvej terapi - for så kan man også sige til sig selv at man prøvede alt man kunne......

Anmeld

19. juni 2011

Tina&Laura

B&J skriver:

når du har prøvet en uge og du blodt ser rødt vil jeg gøre forholdet forbi, for jeg tror ikke der er mere du har prøvet at sige det uden held og du har prøvet at flytte lidt væk ja hvis der ikke er mere kærlighed til ham jamen så er det næsten bedre i finder hver sit sted

håber virkelig du finder en løsning

Det er rigtigt. 
For jeg har overvejet at sige til ham at jeg tænker at han kan flytte hjem til hans forældre. Ved det kan lade sig gøre.
Så kan jeg beholde vores lejelighed sammen med vores datter og fortsætte hverdagen med dagpleje, skole osv - og hvis han så ikke absolut behøver at flytte hans møbler, men hun de mest nødvendige ting - så kan man jo ligsom se om det er sådan løsningen er.
Det kan jo også være vi bare ikke dur til at bo sammen - at det simpelthen bliver for meget hverdag.

Hvad ved jeg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.