hvad skal det ikke ende med......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

VNB

CiSo skriver:

wow, hvor er det vildt!!! 

Men rigtig fede minder at have, har du bare malet under hans fod og så sat den på et stykke pap??

og det er bare alm. printer papir forresten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

CiSo

VNB skriver:

og det er bare alm. printer papir forresten

Okay, super fed idé.. 

Anmeld

18. juni 2011

AnneBJ

VNB skriver:

det er altså også lidt svært at få de små fødder ordentlig ned... det synes jeg også.

vi er altid 2 til det, og så laver vi jo nok 10-15 tryk af hver fod, indtil der blir 2 gode

og så presser jeg altid både hans tær og hele foden ned, så der kommer et godt aftryk af alle 5 tær

Jeg må prøve... Felix synes bare ikke det er skideskægt, så jeg giver som regel hurtigt op...

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

VNB skriver:

en str 47 måske??!?  (ej mon dog.... hehe)

Viktors fødder:

Blå: 1 uge gammel

Grøn: 6 mdr gammel

Synes det er helt vildt sjovt at se forskellen... så kan man virkelig godt se hvor meget han er vokset!

Hvor kæææært...!!! Sjovt at se at du har fået samme aftryk ud af tærene som første gang

Madeleine gider overhovedet ikke.. Vi har prøvet sååå mange gange, hun skriger når der kommer noget koldt på.. sovende eller vågen

Anmeld

20. juni 2011

Brams

Hvor er de aftryk blevet gode, hvordan får I dem så fine???

Synes altid vores bliver helt smattede

Anmeld

20. juni 2011

businesstigger

VNB skriver:

hehe ja det ser HELT VILD ud

hmmm jeg ved faktisk slet ikke hvad str han er... vi har endnu ikke købt nogen sko til ham endnu.. men vil det mon være helt ved siden af hvis jeg tror at han måske er en str 20???? ej jeg ved det ikk..

hvordan finder man ud af det? måle hans fod eller?

Jeg tror man siger at 20 er ca 1 år, men det kan jo varriere meget også i forhold til om skoene er små eller store i str. Men ja man måler deres fod og så kan man se hvad det svarer til i str. enten i butikken eller på nettet.

Anmeld

21. juni 2011

VNB

ønskebarn74 skriver:

Jeg har testdag d. 29.6.... UUUUUUUHAAAAAAA.... Totalt gyser....

Vil også lave stempler af min bebses fødder...  Hvor er de bare fiiiine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uuuh det blir spændende den 29 så!

hihi kan godt forstå at du ogås vil lave aftryk af bebses fusser! det er bare så sødt at have som minde. Jeg synes nemlig hurtigt jeg har glemt hvor lille viktor faktisk var.. men ved at se på de gamle aftryk kan jeg godt se at han var en lille bitte nips (trods en fødselsvægt på 3616 gram )

glæder mig SÅ meget til at høre nyheder fra dig den 29!

Anmeld

21. juni 2011

VNB

AnneBJ skriver:

Jeg må prøve... Felix synes bare ikke det er skideskægt, så jeg giver som regel hurtigt op...

ej du må ikk give op  hvis i er 2 til det, er jeg sikker på at lille felix´s fødder nok skal blive lige så flot foreviget!

Anmeld

21. juni 2011

VNB

Tina&Martin skriver:

Hvor kæææært...!!! Sjovt at se at du har fået samme aftryk ud af tærene som første gang

Madeleine gider overhovedet ikke.. Vi har prøvet sååå mange gange, hun skriger når der kommer noget koldt på.. sovende eller vågen

hehe gud ja hans tær har ikke ændret sig meget  (måtte lige se billedet igen, da jeg faktisk ikke selv havde lagt mærke til det... )

hmm ja hvis din datter ikke synes det dersens dumme maling, som mor kommer på hendes fod, er særlig sjovt, så kan jeg godt se at det kan være lidt svært... Viktor synes heldigvis bare at det er ret så spændende, så vi kan stå og lave en del tryk før han brokker sig...

Det er jo langt fra de første tryk der bliver gode... der skal altid ca en 10 stykker til før vi er tilfredse

Trykket som vi tog da han var 1 uge gammel, sov han hele vejen igennem til... så der opdagede han slet ikke hvad hans tosse forældre havde gang i...

mon ikke at i kan få et fint fod og hånd aftryk fra hende når hun er ca 1 år? der har jeg hørt at de gerne skulle blive lidt mere samarbejds villige...

Anmeld

21. juni 2011

VNB

Brams skriver:

Hvor er de aftryk blevet gode, hvordan får I dem så fine???

Synes altid vores bliver helt smattede

mange tak!

vi laver bare mange aftryk lige efter hinanden, så går noget af malingen jo efterhånden af, og tryk nr 3-4 bliver altid bedst. der er der ligepræcis nok maling på til at det ikke smatter  (og de finde "hud-streger" bliver tydelige!) de første tryk smatter nemlig også altid rundt for os, fordi at man jo altid kommer lidt for meget på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.