hvad skal det ikke ende med......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

ønskebørn74

VNB skriver:

en str 47 måske??!?  (ej mon dog.... hehe)

Viktors fødder:

Blå: 1 uge gammel

Grøn: 6 mdr gammel

Synes det er helt vildt sjovt at se forskellen... så kan man virkelig godt se hvor meget han er vokset!

NÅÅÅÅÅÅRRRRR NOGLE DEJLIGE FUSSER!!!!!!  OG HAN BLIVER DA BARE EN RIGTIG MAND....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

businesstigger

wauw! Sikke en forskel. Hvad str. er han oppe på nu?

Anmeld

18. juni 2011

AnneBJ

VNB skriver:

ja de er blevet rigtig gode! 

Det er bare helt almindeligt akryl maling fra Bilka vi har brugt... Det er sikkert ikke særlig sundt, men det er jo også kun meget kort tid det sidder der

Jeg har også prøvet på samme måde, dog med maling fra panduro - bare helt almindelig maling. Men jeg syntes det var rigtig svært at få "trykket" hele foden ned... det blev hele tiden sådan nogle halve aftryk.. 

Anmeld

18. juni 2011

VNB

Billemyre skriver:

Jeg har faktisk kun prøvet det med sort
Men der bliver rigtig rigtig fint - God med kontrasten mellem det sorte og det hvide

sort/hvid er jo også altid rigtig flot!

Anmeld

18. juni 2011

VNB

ønskebarn74 skriver:

NÅÅÅÅÅÅRRRRR NOGLE DEJLIGE FUSSER!!!!!!  OG HAN BLIVER DA BARE EN RIGTIG MAND....

taaark søde

hehe ja han blir bare en rigtig fuldvoksen mand engang med store lugtende fødder.... ad ad at tænke på haha

så må mor her sidde og huske tilbage på dengang hvor de var søde og små, og man kyssede dem dagen lang

Går det godt med dig? det var den 27 du har test

dag ikk? ønsker virkelig bare så meget for jer at der er mindst 1 lille bebse derinde!

Anmeld

18. juni 2011

VNB

businesstigger skriver:

wauw! Sikke en forskel. Hvad str. er han oppe på nu?

hehe ja det ser HELT VILD ud

hmmm jeg ved faktisk slet ikke hvad str han er... vi har endnu ikke købt nogen sko til ham endnu.. men vil det mon være helt ved siden af hvis jeg tror at han måske er en str 20???? ej jeg ved det ikk..

hvordan finder man ud af det? måle hans fod eller?

Anmeld

18. juni 2011

CiSo

wow, hvor er det vildt!!! 

Men rigtig fede minder at have, har du bare malet under hans fod og så sat den på et stykke pap??

Anmeld

18. juni 2011

VNB

AnneBJ skriver:

Jeg har også prøvet på samme måde, dog med maling fra panduro - bare helt almindelig maling. Men jeg syntes det var rigtig svært at få "trykket" hele foden ned... det blev hele tiden sådan nogle halve aftryk.. 

det er altså også lidt svært at få de små fødder ordentlig ned... det synes jeg også.

vi er altid 2 til det, og så laver vi jo nok 10-15 tryk af hver fod, indtil der blir 2 gode

og så presser jeg altid både hans tær og hele foden ned, så der kommer et godt aftryk af alle 5 tær

Anmeld

18. juni 2011

ønskebørn74

VNB skriver:

taaark søde

hehe ja han blir bare en rigtig fuldvoksen mand engang med store lugtende fødder.... ad ad at tænke på haha

så må mor her sidde og huske tilbage på dengang hvor de var søde og små, og man kyssede dem dagen lang

Går det godt med dig? det var den 27 du har test

dag ikk? ønsker virkelig bare så meget for jer at der er mindst 1 lille bebse derinde!

Jeg har testdag d. 29.6.... UUUUUUUHAAAAAAA.... Totalt gyser....

Vil også lave stempler af min bebses fødder...  Hvor er de bare fiiiine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

18. juni 2011

VNB

CiSo skriver:

wow, hvor er det vildt!!! 

Men rigtig fede minder at have, har du bare malet under hans fod og så sat den på et stykke pap??

Mange tak ja de er super fede at have og vise ham når han blir voksen

ja vi dypper bare en svamp i lidt akryl maling og så smører det foden, og derfter laver vi en masse tryk indtil vi har et godt sæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.