hvad skal det ikke ende med......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Billemyre

Hvor er de bare kanon flotte, de aftryk! Man kan virkelig se hudens struktur

Man kan også lave super fine aftryk på sort eller farvet karton, hvis man dypper hånden/foden i vand, sætter den på papiret og derefter drysser mel over.
Når det har siddet et par minutter, så drysser man det overskydende mel af og så man det fineste aftryk - Dog er det en god idé at laminere det eller sætte det i glas og ramme bagefter, ellers holder ikke så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Aves.

VNB skriver:

NØJ!  8 år og størrelse 40! Det er da også ret pænt hva

hehe så ved vi hvad vi måske har i vente...

han blir et rigtig mandfolk med stoooore plader!

hehe...jeg håber at det står stille på et tidspunkt..men han er 150cm så han er også høj...men så længe det er drenge er det jo ok, det er ikke så fedt som kvinde at have store fødder...

Anmeld

18. juni 2011

VNB

SanneBoe skriver:

Det går bare så stærkt, min dreng på 17 mdr bruger str. 25, han er også pænt stor, både i højden og vægten

Og den vbette på 5 mdr følger godt nok storebrors spo.

uh jeg er bare slet ikke inde i de sko str endnu... hvad svarer en str 25 normalt til i alder?

hihi men mon ikke lillebror helt sikkert også bruger samme str når han når de 17 mdr så?

Viktor er også en stor dreng. 6mdr: 9 kg, og 72 cm, så der er vist ikke noget at sige til at hans fødder følger med

det er bare lidt sjovt får hans far bruger str 42, og jeg selv str 37. så vi har jo ikke ligefrem store fødder.....

Anmeld

18. juni 2011

VNB

Billemyre skriver:

Hvor er de bare kanon flotte, de aftryk! Man kan virkelig se hudens struktur

Man kan også lave super fine aftryk på sort eller farvet karton, hvis man dypper hånden/foden i vand, sætter den på papiret og derefter drysser mel over.
Når det har siddet et par minutter, så drysser man det overskydende mel af og så man det fineste aftryk - Dog er det en god idé at laminere det eller sætte det i glas og ramme bagefter, ellers holder ikke så længe

mange tak

ej ja det var da en vildt god idé! Det skal da helt sikkert afprøves

har du erfaringer med hvilket farve pap det bliver pænest på?

Anmeld

18. juni 2011

VNB

Eva. skriver:

hehe...jeg håber at det står stille på et tidspunkt..men han er 150cm så han er også høj...men så længe det er drenge er det jo ok, det er ikke så fedt som kvinde at have store fødder...

hahaha nej jeg tror godt nok at en pige ville være rimelig træt af det...  der findes nu engang bare ikke særlig mange stilletter som er pæne i str 45 i almindelige butikker....

men ja mon ikke det snart holder lidt igen med din søn... men 150 cm er godt nok også højt for en på 8 år! 

Anmeld

18. juni 2011

Aves.

VNB skriver:

hahaha nej jeg tror godt nok at en pige ville være rimelig træt af det...  der findes nu engang bare ikke særlig mange stilletter som er pæne i str 45 i almindelige butikker....

men ja mon ikke det snart holder lidt igen med din søn... men 150 cm er godt nok også højt for en på 8 år! 

hehe...præcis...jeg synes jeg har rigeligt store i en str.39-40...

Og ja, han er en stor dreng..allerede... modsat de to andre, lidt sjovt der er så stor forskel..

Anmeld

18. juni 2011

VNB

Eva. skriver:

hehe...præcis...jeg synes jeg har rigeligt store i en str.39-40...

Og ja, han er en stor dreng..allerede... modsat de to andre, lidt sjovt der er så stor forskel..

ja det er da lidt sjovt at der er så stor forskel på 3 søskende drenge  

Der er helt sikkert også lige så stor forskel i deres personligheder også?

Anmeld

18. juni 2011

Aves.

VNB skriver:

ja det er da lidt sjovt at der er så stor forskel på 3 søskende drenge  

Der er helt sikkert også lige så stor forskel i deres personligheder også?

Ja, meget....ham i midten skiller sig ud på alle områder...men de er alle tre meget følsomme drenge..

Anmeld

18. juni 2011

VNB

Eva. skriver:

Ja, meget....ham i midten skiller sig ud på alle områder...men de er alle tre meget følsomme drenge..

skønt!

Det er jo dét der er noget at det spændende ved søskende synes jeg!

Viktors personlig er også rigtig begyndt at skinne igennem, det er meget sjovt at se. Han er en meget meget glad, grinende humoristisk lille gut, som også har et temperament der siger spar to når der er noget han ikke gider... Og så er han også utrolig kærlig, og samtidig en rigtig dreng, som kan lide at larme og lege vildt med sit legetøj

glæder mig til at se hvordan hans søskende bliver en skønne dag

Anmeld

18. juni 2011

Billemyre

VNB skriver:

mange tak

ej ja det var da en vildt god idé! Det skal da helt sikkert afprøves

har du erfaringer med hvilket farve pap det bliver pænest på?

Jeg har faktisk kun prøvet det med sort
Men der bliver rigtig rigtig fint - God med kontrasten mellem det sorte og det hvide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.