hvad skal det ikke ende med......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

2babygirls

VNB skriver:

hahaha jo mon ikk?  godt der findes ringbind  ej det blir da SÅ sødt! Tror man smelter totalt når de stolt kommer med en tegning eller noget andet de har lavet til en

JAAAAA.... Martin har et ringbind hvor han mor har gemt ALT, så det er vi også igang med til Musen.. Alt fra første brev fra banken til små ting fra fødslen i en livs-kasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Mor til L&S

VNB skriver:

en str 47 måske??!?  (ej mon dog.... hehe)

Viktors fødder:

Blå: 1 uge gammel

Grøn: 6 mdr gammel

Synes det er helt vildt sjovt at se forskellen... så kan man virkelig godt se hvor meget han er vokset!

Hvor er de flotte!

Hvad str bruger din dreng i strømper/sko??

Anmeld

21. juni 2011

VNB

Tina&Martin skriver:

JAAAAA.... Martin har et ringbind hvor han mor har gemt ALT, så det er vi også igang med til Musen.. Alt fra første brev fra banken til små ting fra fødslen i en livs-kasse

præcis sådan en kasse har vi også lavet med alt muligt i... scannings billeder, armbånd fra sygehuset osv osv..

blir så sjovt at se sammen med ham når han bliver stor! og mon ikke også hans fremtidige kæreste synes det er sjovt  jeg synes ihvertfald at det er vildt spændende at se min kærestes gamle ting!

Anmeld

21. juni 2011

VNB

Mor til Liva skriver:

Hvor er de flotte!

Hvad str bruger din dreng i strømper/sko??

1000 tak!

uuuh jamen jeg ved faktisk ikke hvad han bruger... måske str 20 (da vi har prøvet et par sko som jeg mener var i den str..) men ellers plejer jeg bare at købe strømper i str 6-9 mdr...

han har endnu ikke ejet et par sko. men glæder mig meget til vi skal købe hans første par!  vi kan dog nok lige så godt vente lidt endnu, eftersom de jo vokser med raket fart hihih

Anmeld

21. juni 2011

2babygirls

VNB skriver:

præcis sådan en kasse har vi også lavet med alt muligt i... scannings billeder, armbånd fra sygehuset osv osv..

blir så sjovt at se sammen med ham når han bliver stor! og mon ikke også hans fremtidige kæreste synes det er sjovt  jeg synes ihvertfald at det er vildt spændende at se min kærestes gamle ting!

Ja, jeg synes også det var sjovt at se, men puha, martins kasse lugtede af møl, adr haha

Anmeld

21. juni 2011

VNB

Tina&Martin skriver:

Ja, jeg synes også det var sjovt at se, men puha, martins kasse lugtede af møl, adr haha

hahahahaha  ja føj da! Det var vist nogle år siden den sidst havde været åbnet så

Anmeld

22. juni 2011

Sakris

VNB skriver:

tak søde vi er også rigtig glade for at have dem!

Håber at du og lillepigen har det skønt?

Tak det har vi  Har verdens artigste barn lige i øjeblikket. Man skulle tro hun var på Funtex 

Vi skal flytte på lørdag  Så det er også bare det rigtige tidspunkt hun har besluttet sig for at være mega nem og lalleglad... hehe

Anmeld

22. juni 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Hehe...ja de vokser stærkt det første år... min søn på 8 år bruger en str. 40...

LOL han må da ende med at egne sig til elitesoldat med den størrelse allerede.

Ei..joke.

Min knægt på næsten 14 bruger str 45..han er vokset fra str 39 til 45 på 1,5 år

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.