Udredning - endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

LISBETH:-)

SussieThyssen skriver:

Nej...jeg kan sagtens følge dig.
Nu er mine jo vokset op med den viden, at de muligvis fører arven videre her...men den ældste har ikke vist nogle tegn på det..så jeg håber den yngste af pigerne heller ikke har det.

Hvad er det der er "galt" med dig? Du har engang skrevet det til mig, men jeg kan ikke huske det

Mit største håb er også at det ikke er noget der er arveligt, og det bare er min krop der er mærkelig/ikke samarbejdsvillig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

SussieThyssen

lisbeth2910 skriver:

Hvad er det der er "galt" med dig? Du har engang skrevet det til mig, men jeg kan ikke huske det

Mit største håb er også at det ikke er noget der er arveligt, og det bare er min krop der er mærkelig/ikke samarbejdsvillig

Det gør da ikke spor at du spørger..jeg kan heller ikke huske hvem jeg har fortalt det til LOL

Jamen jeg har jo en form for arvelig allergi, der gør at min krop afstøder fostrene/udsulter dem, hvis de ikke er meget tæt på eller helt har min blodtype.
Min krop betragter dem som et fremmelegeme og gør alt hvad den kan for at skille sig af med dem. Jeg har så vundet 3 gange...resten..har min krop vundet

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen skriver:

Det gør da ikke spor at du spørger..jeg kan heller ikke huske hvem jeg har fortalt det til LOL

Jamen jeg har jo en form for arvelig allergi, der gør at min krop afstøder fostrene/udsulter dem, hvis de ikke er meget tæt på eller helt har min blodtype.
Min krop betragter dem som et fremmelegeme og gør alt hvad den kan for at skille sig af med dem. Jeg har så vundet 3 gange...resten..har min krop vundet

Synes det er uhyggeligt hvad kroppen kan finde på engang imellem.

Men ja jeg har heldigvis også vundet 2 gange! Skønt at det ikke har været helt forgæves-

Tak fordi du delte.

Nu må jeg vist hellere i seng inden mine 2 mirakler synes vi skal stå op igen!

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

lisbeth2910 skriver:

Synes det er uhyggeligt hvad kroppen kan finde på engang imellem.

Men ja jeg har heldigvis også vundet 2 gange! Skønt at det ikke har været helt forgæves-

Tak fordi du delte.

Nu må jeg vist hellere i seng inden mine 2 mirakler synes vi skal stå op igen!

ILM søde..og endnu engang tillykke...og sov godt

Anmeld

19. juni 2011

Malthes mor

Er virkelig glad på jeres vegne:-)

Anmeld

19. juni 2011

Malthes mor skriver:

Er virkelig glad på jeres vegne:-)

Tak Marianne  Er meget spændt og samtidig meget bange for at blive skuffet!

Anmeld

19. juni 2011

Malthes mor

lisbeth2910 skriver:

Tak Marianne  Er meget spændt og samtidig meget bange for at blive skuffet!

Kender den følelse alt for godt, men tro på det bedste, så skal det nok gå:-) Glæder mig ihvertfald til at hører hvordan det er gået. Kram

Anmeld

19. juni 2011

Malthes mor skriver:

Kender den følelse alt for godt, men tro på det bedste, så skal det nok gå:-) Glæder mig ihvertfald til at hører hvordan det er gået. Kram

Anmeld

19. juni 2011

marhemor

lisbeth2910 skriver:

Som mange herinde ved har jeg været igennem 11 gange homonbehandling og 5 aborter for at få mine 2 skønne piger.

I den forbindelse er de kommet frem til at jeg enten har mangel på et eller andet homon der gør jeg ikke kan blive gravid selv, og jeg ikke kan holde på fostrene, eller danner blodpropper eller det de mest hælder til en stofskifte sygdom. Jeg har så bedt om at få det undersøgt da jeg gerne vil vide hvad det er, da vi meget gerne vil have nr. 3 og jeg meget gerne vil kunne hjælpe mine piger når de engang selv skulle have børn, hvis det skulle være noget arveligt.

For 2 måneder siden fik jeg så et fint brev at man pga besparelser ikke ønskede og bruge penge på at udrede mig og jeg bare måtte forsøge igen, så måtte vi tage den derfra. Jeg blev STIK TOSSET for bare forsøge igen, er ikke noget vi BARE kan og jeg synes også at hvis man ikke har ret til udredning med 5 aborter hvem har så? Jeg klagede så over det, og sørme om jeg ikke har fået et brev ind af døren at det alligevel er bevilliget og jeg skal møde op d. 23/6.

Jeg er SÅ glad og håber at vi efter 8 år langt om længe kan få et svar på HVORFOR?

Hvor er det skønt at læse, at de ENDELIG vil udrede dig, søde Lisbeth!

Jeg krydser fingre for at I får svar på det hele, det er svært at leve med de dér Hvorfor'er

Kram fra os - der savner jer

Anmeld

19. juni 2011

marhemor skriver:

Hvor er det skønt at læse, at de ENDELIG vil udrede dig, søde Lisbeth!

Jeg krydser fingre for at I får svar på det hele, det er svært at leve med de dér Hvorfor'er

Kram fra os - der savner jer

Tak søde Maria! Det varmer!

Vi skal også snart ses, havde tænkt og oprette en tråd med et weekend møde slut august start september her hos mig.

Gør det i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.