lisbeth2910 skriver:
Som mange herinde ved har jeg været igennem 11 gange homonbehandling og 5 aborter for at få mine 2 skønne piger.
I den forbindelse er de kommet frem til at jeg enten har mangel på et eller andet homon der gør jeg ikke kan blive gravid selv, og jeg ikke kan holde på fostrene, eller danner blodpropper eller det de mest hælder til en stofskifte sygdom. Jeg har så bedt om at få det undersøgt da jeg gerne vil vide hvad det er, da vi meget gerne vil have nr. 3 og jeg meget gerne vil kunne hjælpe mine piger når de engang selv skulle have børn, hvis det skulle være noget arveligt.
For 2 måneder siden fik jeg så et fint brev at man pga besparelser ikke ønskede og bruge penge på at udrede mig og jeg bare måtte forsøge igen, så måtte vi tage den derfra. Jeg blev STIK TOSSET for bare forsøge igen, er ikke noget vi BARE kan og jeg synes også at hvis man ikke har ret til udredning med 5 aborter hvem har så? Jeg klagede så over det, og sørme om jeg ikke har fået et brev ind af døren at det alligevel er bevilliget og jeg skal møde op d. 23/6.
Jeg er SÅ glad og håber at vi efter 8 år langt om længe kan få et svar på HVORFOR?
Hvor er det skønt at læse, at de ENDELIG vil udrede dig, søde Lisbeth!
Jeg krydser fingre for at I får svar på det hele, det er svært at leve med de dér Hvorfor'er 
Kram fra os - der savner jer 
Anmeld