Udredning - endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Loa

Ej hold da op en klaphat af en læge!! Tænk jeg troede man blev læge for at hjælpe mennesker... Men jeg tog åbenbart fejl.....

Håber virkelig i får fat i nogen der vil hjælpe jer med at få svar.....

Og håber selvf endnu mere at i ender med ønskebaby nr.3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

LISBETH:-)

Loa skriver:

Ej hold da op en klaphat af en læge!! Tænk jeg troede man blev læge for at hjælpe mennesker... Men jeg tog åbenbart fejl.....

Håber virkelig i får fat i nogen der vil hjælpe jer med at få svar.....

Og håber selvf endnu mere at i ender med ønskebaby nr.3

Det troede jeg også men har gennem den seneste tid erfarret at sådan hænger virkeligheden desværre ikke sammen

og tak

Anmeld

14. august 2011

bullerbassen

lisbeth2910 skriver:

Var på sygehuset i går til noget nær den værste oplevelse i mit liv Jeg kom ind og fik beskeden om at alle mine prøver ser meget fine ud, hvilket jo normalt er godt men i dette tilfælde er det en katastrofe, sådan føles det ihvertfald! For nu får vi aldrig en forklaring ej hellere noget der kan gøres så jeg ikke abortere igen, fik beskeden om at det eneste der var at gøre er at krydse fingre og jeg måske skulle begynde allerede nu. Lægen var noget af det mest arrogante jeg længe har mødt. Da jeg havde rejst mig og taget jakken på sage hun så: nå jo forresten så er der en ting i dine prøver der ikke er normal men vi tror ikke det har nogen betydning for det er så lavt at vi aldrig har set noget lign.

TROR! altså har det betydning eller ej får jeg forvirret fremstammet. Nej det mener hun ikke, jeg spørger så om hun ikke kan henvise mig til afdelingen for gentagende aborter på riget, da de tydeligvis ved mere om tingene end hende og det er dem de har fået afvide hvad de skal teste for. Jeg tænker at de tester vel ikke for lige nettop den ting hvis det er ubetydeligt. Det kan jeg så ikke da det ifølge lægen er et fortolknings spørgsmål om jeg har aborteret de 4 gange i træk som det er påkrævet for at få henvisningen. Jeg har aborteret 4 gange i træk men den 3. gang var jeg gravid med tvillinger hvor jeg aborterede den ene og så fik min dejlige Elina. Lægen forklarer så at HUN vælger og fortolke det sådan at jeg IKKE har aborteret 4 gange i træk og derfor vil hun ikke henvise mig videre og så var det ellers farvel og tak!

Så nu står jeg så her med et tal der er så lavt at det aldrig er set før på den afdeling og jeg kan ikke få hjælp til en skid, ikke engang en forklaring på hvad det kan have/har af betydning for mig....... Oveni kæmper vi med en hel masse med vores yngste datter og hendes udredning hvor hun bliver glemt, ting bliver væk, ting bliver ikke skrevet i journalen og læger der ikke gør deres arbejde ordentligt!

Jeg er så træt at hospitaler og læger lige pt. så ja kan skrige bare ved tanken..............

Men som altid giver jeg ikke op, ingen skal tage min drøm fra mig før jeg har kæmpet til sidste tårer så manden og jeg har aftalt at på mandag ringer jeg til egen læge og forsøger og få en forklaring på hvad det lave tal kan betyde, samt får en hevisning til fertilitetsbehandling!

Ej sikke dog en ukompetent læge - Hvad bilder hun sig ind.

Og hun har slet ikke lige tænkt sig at undersøge din prøve nærmere med de dårlige tal ?? Det kan man da ikke smide i hovedet af folk.

Håber I kan få en henvisning til læger der ved hvad de snakker om og kan hjælpe jer med projekt lille bebs

Syntes deværre oftere & oftere man høre om den slags behandling af patienter ... Under alt kritik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.