Udredning - endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.812 visninger
62 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

LISBETH:-)

Som mange herinde ved har jeg været igennem 11 gange homonbehandling og 5 aborter for at få mine 2 skønne piger.

I den forbindelse er de kommet frem til at jeg enten har mangel på et eller andet homon der gør jeg ikke kan blive gravid selv, og jeg ikke kan holde på fostrene, eller danner blodpropper eller det de mest hælder til en stofskifte sygdom. Jeg har så bedt om at få det undersøgt da jeg gerne vil vide hvad det er, da vi meget gerne vil have nr. 3 og jeg meget gerne vil kunne hjælpe mine piger når de engang selv skulle have børn, hvis det skulle være noget arveligt.

For 2 måneder siden fik jeg så et fint brev at man pga besparelser ikke ønskede og bruge penge på at udrede mig og jeg bare måtte forsøge igen, så måtte vi tage den derfra. Jeg blev STIK TOSSET for bare forsøge igen, er ikke noget vi BARE kan og jeg synes også at hvis man ikke har ret til udredning med 5 aborter hvem har så? Jeg klagede så over det, og sørme om jeg ikke har fået et brev ind af døren at det alligevel er bevilliget og jeg skal møde op d. 23/6.

Jeg er SÅ glad og håber at vi efter 8 år langt om længe kan få et svar på HVORFOR?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

prettybutterfly

Aj hvor vanvittigt! Jeg troede de SKULLE gøre det hvis man "bare" havde haft 3 aborter! Godt du fik klaget!

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Som mange herinde ved har jeg været igennem 11 gange homonbehandling og 5 aborter for at få mine 2 skønne piger.

I den forbindelse er de kommet frem til at jeg enten har mangel på et eller andet homon der gør jeg ikke kan blive gravid selv, og jeg ikke kan holde på fostrene, eller danner blodpropper eller det de mest hælder til en stofskifte sygdom. Jeg har så bedt om at få det undersøgt da jeg gerne vil vide hvad det er, da vi meget gerne vil have nr. 3 og jeg meget gerne vil kunne hjælpe mine piger når de engang selv skulle have børn, hvis det skulle være noget arveligt.

For 2 måneder siden fik jeg så et fint brev at man pga besparelser ikke ønskede og bruge penge på at udrede mig og jeg bare måtte forsøge igen, så måtte vi tage den derfra. Jeg blev STIK TOSSET for bare forsøge igen, er ikke noget vi BARE kan og jeg synes også at hvis man ikke har ret til udredning med 5 aborter hvem har så? Jeg klagede så over det, og sørme om jeg ikke har fået et brev ind af døren at det alligevel er bevilliget og jeg skal møde op d. 23/6.

Jeg er SÅ glad og håber at vi efter 8 år langt om længe kan få et svar på HVORFOR?

Hvor er det bare spændende!!!!

Anmeld

15. juni 2011

MariaJ

lisbeth2910 skriver:

Hvor er det skønt for dig at der endelig er nogen der lytter, men du godeste for en dårlig behandling indtil nu. Held og lykke med udredningen. Jeg håber du finder ud af hvad det er . Utroligt at det der skal være så nemt for nogen, er så svært for andre.

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

Det var da godt at høre.
Jeg synes også at det var en enorm lettelse for mig at få en forklaring på hvad der var galt med mig, for alle de mange år siden.
Så har man noget at forholde sig til, kan tage stilling og også, som du siger, evt støtte sine egne børn, hvis det er arveligt.
Tillykke med det.,

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. juni 2011

prettybutterfly skriver:

Aj hvor vanvittigt! Jeg troede de SKULLE gøre det hvis man "bare" havde haft 3 aborter! Godt du fik klaget!

Der er vist ikke noget med at man SKAL mere i dagens Danmark - desværre. MEN "problemet" har også været at jeg har fået 2 børn, så mener de ikke der er nogen grund til at bruge penge på mig. tsk tsk det handler jo ikke kun om at kunne blive gravid igen, det ved jeg godt nok ikke sker, men det er da allermest for at kunne hjælpe mine piger, og selv få nogen svar.

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus skriver:

Hvor er det bare spændende!!!!

Ja Dorthe det er død hammerende spændende. Og måske kan jeg langt om længe få lukket den del af mit liv ned. Når jeg får en forklaring så man ikke hele tiden skal tænke hvorfor?

Anmeld

15. juni 2011

MariaJ skriver:

Hvor er det skønt for dig at der endelig er nogen der lytter, men du godeste for en dårlig behandling indtil nu. Held og lykke med udredningen. Jeg håber du finder ud af hvad det er . Utroligt at det der skal være så nemt for nogen, er så svært for andre.

Tak for din søde kommentar. Jeg håber også jeg/vi får nogen svar, det har vi brug for, for at kunne lægge det helt bag os.

Ja alting kommer ikke altid nemt til alle. Men det har været hele kampen værd!

Anmeld

15. juni 2011

Caroline86

de har garanteret helt styr på hvad de skl teste dig for men prøv at tale med dem om Manan Bindende Lectin mangel!

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen skriver:

Det var da godt at høre.
Jeg synes også at det var en enorm lettelse for mig at få en forklaring på hvad der var galt med mig, for alle de mange år siden.
Så har man noget at forholde sig til, kan tage stilling og også, som du siger, evt støtte sine egne børn, hvis det er arveligt.
Tillykke med det.,

Kærligst
Sussie

Det er nemlig lige det! Jeg har brug for at brikkerne kan falde på plads, så jeg kan lægge det bag mig. Kan mærke at det stadig gør noget ved mig. F.eks når jeg skal snakke om det, så får jeg tit en knude i maven, den har jeg brug for forsvinder, og det gør den ikke før jeg har fået en forklaring!

Og mine børn skal ALDRIG gennemgå det vi har været igennem for at få børn. Jeg vil ihvertfald gøre alt i min magt for at undgå det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.