Udredning - endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ja Dorthe det er død hammerende spændende. Og måske kan jeg langt om længe få lukket den del af mit liv ned. Når jeg får en forklaring så man ikke hele tiden skal tænke hvorfor?

Det kan jeg sgu godt forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Hvor godt. Det manglede fandme også bare.

Det bliver rart med en afklaring. Er spændt på at høre om det.

Uhhh jeg er også spændt og pisse bange for at blive skuffet!

Anmeld

15. juni 2011

sweet

lisbeth2910 skriver:

Som mange herinde ved har jeg været igennem 11 gange homonbehandling og 5 aborter for at få mine 2 skønne piger.

I den forbindelse er de kommet frem til at jeg enten har mangel på et eller andet homon der gør jeg ikke kan blive gravid selv, og jeg ikke kan holde på fostrene, eller danner blodpropper eller det de mest hælder til en stofskifte sygdom. Jeg har så bedt om at få det undersøgt da jeg gerne vil vide hvad det er, da vi meget gerne vil have nr. 3 og jeg meget gerne vil kunne hjælpe mine piger når de engang selv skulle have børn, hvis det skulle være noget arveligt.

For 2 måneder siden fik jeg så et fint brev at man pga besparelser ikke ønskede og bruge penge på at udrede mig og jeg bare måtte forsøge igen, så måtte vi tage den derfra. Jeg blev STIK TOSSET for bare forsøge igen, er ikke noget vi BARE kan og jeg synes også at hvis man ikke har ret til udredning med 5 aborter hvem har så? Jeg klagede så over det, og sørme om jeg ikke har fået et brev ind af døren at det alligevel er bevilliget og jeg skal møde op d. 23/6.

Jeg er SÅ glad og håber at vi efter 8 år langt om længe kan få et svar på HVORFOR?

når man har mistet for 4 gang har man krav på at de sætter en igan med udredning.. jeg har selv tabt 6 gange nu men det var først efter at jeg tabte 5 gang at de begyndte at sætte noget i gang og da jeg så tabte her 6 gang fik de lette røven og satte nogle flere prøver igang, for der går jo også noget tid inden man får svar på dem..

skal i ud og have taget blodprøver for blodpropper og blødersygdom osv. nu her??

Anmeld

15. juni 2011

sweet skriver:

når man har mistet for 4 gang har man krav på at de sætter en igan med udredning.. jeg har selv tabt 6 gange nu men det var først efter at jeg tabte 5 gang at de begyndte at sætte noget i gang og da jeg så tabte her 6 gang fik de lette røven og satte nogle flere prøver igang, for der går jo også noget tid inden man får svar på dem..

skal i ud og have taget blodprøver for blodpropper og blødersygdom osv. nu her??

Jeg har bare fået brev om at jeg skal til samtale og prøvetagning. Min egen læge har sagt at hun har skrevet til dem at de ihvertfald skal teste for blodpropper, stofskifte og mangel på et homon. Hvad de så selv har af ideer aner jeg ikke?

Anmeld

15. juni 2011

sweet

lisbeth2910 skriver:

Jeg har bare fået brev om at jeg skal til samtale og prøvetagning. Min egen læge har sagt at hun har skrevet til dem at de ihvertfald skal teste for blodpropper, stofskifte og mangel på et homon. Hvad de så selv har af ideer aner jeg ikke?

okay vi er nemlig lige startet på en større udredning.. har fået taget for blodpropper i moderkagen og der var intet.. så har vi været til en ny samtale hvor overlægen ville have nogle blodprøver og så har vi fået brev om at vi også skal til skejby og have taget for blødersygdom og andre blodpropdannelser og så noget med blødstørkning..

Anmeld

15. juni 2011

sweet skriver:

okay vi er nemlig lige startet på en større udredning.. har fået taget for blodpropper i moderkagen og der var intet.. så har vi været til en ny samtale hvor overlægen ville have nogle blodprøver og så har vi fået brev om at vi også skal til skejby og have taget for blødersygdom og andre blodpropdannelser og så noget med blødstørkning..

Vi må se hvad de siger d. 23/6

Måske det er anderledes hvad jeg bliver testet for, fordi de tager højde for at jeg ikke selv kan blive gravid, så det er jo også tegn på at der er noget galt!

Anmeld

15. juni 2011

sweet

lisbeth2910 skriver:

Vi må se hvad de siger d. 23/6

Måske det er anderledes hvad jeg bliver testet for, fordi de tager højde for at jeg ikke selv kan blive gravid, så det er jo også tegn på at der er noget galt!

ja det kan så godt tænkes det er.. det var bare da du skrev det med blodpropper tænkte jeg det kunne måske være det samme vi skulle igennem

Anmeld

15. juni 2011

sweet skriver:

ja det kan så godt tænkes det er.. det var bare da du skrev det med blodpropper tænkte jeg det kunne måske være det samme vi skulle igennem

Jo det er nok det samme det med blodpropperne!

Håber du snart får et svar!

Anmeld

15. juni 2011

sweet

lisbeth2910 skriver:

Jo det er nok det samme det med blodpropperne!

Håber du snart får et svar!

tak  håber jeg også i gør, skal nok krydse finger for de finder ud af hvad der er i vejen

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

lisbeth2910 skriver:

Det er nemlig lige det! Jeg har brug for at brikkerne kan falde på plads, så jeg kan lægge det bag mig. Kan mærke at det stadig gør noget ved mig. F.eks når jeg skal snakke om det, så får jeg tit en knude i maven, den har jeg brug for forsvinder, og det gør den ikke før jeg har fået en forklaring!

Og mine børn skal ALDRIG gennemgå det vi har været igennem for at få børn. Jeg vil ihvertfald gøre alt i min magt for at undgå det!

Nej...jeg kan sagtens følge dig.
Nu er mine jo vokset op med den viden, at de muligvis fører arven videre her...men den ældste har ikke vist nogle tegn på det..så jeg håber den yngste af pigerne heller ikke har det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.