stakkels lille pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

-Sigrid-

smillaluna skriver:

Gad vide hvad det er der forårsager Tourettes syndrom... Det er virkelig en underlig sygdom. Må være meget invaliderende.

Google er din ven (og min )

Det jeg skrev med at det var arveligt eller at det kan skyldes at man ikke fik nok ilt inde i sin mors mave, det var noget jeg lige have læst - på wikipedia :I

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Faith

-Sigrid- skriver:

Google er din ven (og min )

Det jeg skrev med at det var arveligt eller at det kan skyldes at man ikke fik nok ilt inde i sin mors mave, det var noget jeg lige have læst - på wikipedia :I

Ja jeg er osse en af dem der googler ALT. Men tænkte du måske vidste hvad der forårsager sygdommen når nu du vidste at der ingen medicin findes

Anmeld

14. juni 2011

-Sigrid-

smillaluna skriver:

Ja jeg er osse en af dem der googler ALT. Men tænkte du måske vidste hvad der forårsager sygdommen når nu du vidste at der ingen medicin findes

Jamen det er arveligt ( 50 % ) og skyldes iltmangel mm ( 50 % ) i fosterstadiet  

Men jeg hverken kender nogen som lider af det, eller gør det selv Min eneste dysfunktion er i mit ben når jeg svømmer

Anmeld

14. juni 2011

Faith

-Sigrid- skriver:

Jamen det er arveligt ( 50 % ) og skyldes iltmangel mm ( 50 % ) i fosterstadiet  

Men jeg hverken kender nogen som lider af det, eller gør det selv Min eneste dysfunktion er i mit ben når jeg svømmer

Nåh ok, nu er jeg med... Du forsøgte rent faktisk at forklare den gumpetunge (mig) hvad der forårsager Tourettes. Den fangede jeg ikke.

Anmeld

14. juni 2011

-Sigrid-

smillaluna skriver:

Nåh ok, nu er jeg med... Du forsøgte rent faktisk at forklare den gumpetunge (mig) hvad der forårsager Tourettes. Den fangede jeg ikke.

Jamen hvis den gumpetunge skal have det af vide flere gange, så er jeg villig til at gentage det

Anmeld

14. juni 2011

Faith

-Sigrid- skriver:

Jamen hvis den gumpetunge skal have det af vide flere gange, så er jeg villig til at gentage det

Super!!!!!

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

MaliksMor skriver:

Husker ikke serien..

Men, det har du helt ret i.

Det må ha' været så forfærdeligt for ham - specielt fordi jeg tror han ville aee hende.. og han havde nok heller ikke regerede sådan efterfølgende hvis nu det var for at slå..

- men, har nu mere ond af den stakkels lille pige - selvom hun nok glemmer det hurtigt..

Netop..det vil hun gøre...men han gør ikke

Anmeld

15. juni 2011

-Sigrid-

SussieThyssen skriver:

Netop..det vil hun gøre...men han gør ikke

Syntes egentlig det er mere synd for moderen end barnet, hun må have været bange. Men angst forvandler sig som oftes til vrede, og det er nemmere at håndtere end ydmygelse og sorgen over at skade andre 

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

-Sigrid- skriver:

Syntes egentlig det er mere synd for moderen end barnet, hun må have været bange. Men angst forvandler sig som oftes til vrede, og det er nemmere at håndtere end ydmygelse og sorgen over at skade andre 

Ja...sådan er det tit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.