Hej tøser.
Manden, Malik og jeg var i netto idag, for at handle(selvf
)
Da vi så endelig er færdige og står i kø sammen med 40 andre mennesker. Står der en dame med hendes lille datter siddene i vogen(7-8) måneder forand dem står en dame og en mand(på omkring 30 år) Pludselig vender manden sig om, og "slår" pigen lige oven i hovedet. Med flad hånd(ved håret) Også løber han ud af butikken, damen som var sammen med ham siger til moren " ej det må du virkelig undskylde" også løber hun efter ham. Pigen skriger helt vildt. Og moren står bare og siger ingenting8dvs. hun trøster hendes datter).
Alle gik selvf helt amok i køen " om at det da skulle politi anmedels" og " vi må fange ham " og jeg ved ikke hvad.
Da vi står og skal til at betale komme damen så ind i butikken igen, og forklare moren at han fejlede et eller andet jeg ikke lige kan stave til. Og ikke rigtig kan styrer hans bevægelser.
Da vi kommer ud ser vi så manden gå frem og tilbage på pakringspladsen og slå sin hånd - imens en dame står ved siden af ham.
Jeg tror han blev ret forskrædde over at babyen begyndte at græde og derfor løb han, måske han bare ville aeë hende. i don't know. Men, fuck et chock jeg fik( også fordi han så helt normal ud)
Og jeg tænker bare hvis det var Malik han havde gjort det på, havde min rektion være at råbe og skrige og løbe efter ham, det er jeg ret sikker på.
- hvordan fanden skal man regere i sådan en sitition? min mand flippede helt ud og stod og snakkede med de andre i kø'en.
Hvor jeg tog det mere stille og roligt, da moren ikke rigtig sagde noget..
Anmeld