-Sigrid- skriver:
Ja, kan godt se hvad du mener, syntes også der skal være mere opsyn. Men det er jo et spørgsmål om priotering. Hvis han skulle have konstant opsyn af en anden end hans kone ( hvis det var det hun var? ) ville det jo betyde der skulle ansættes en anden person, eller at en af hans familiemedlemmer skulle afsætte deres liv til det. Hvis der skulle ansættes en udefra ville det koste min 150 kr i timen. 150*24*365*levealder ender med at blive virkelig mange penge. Og hvor skal de komme fra? Manden kan nok ikke arbejde selv. Konen skal nok holde øje med ham konstant. Skal vi have hævet skatterne? Eller skære ned på skolerne? Eller er det inde for psykiatrien vi skal finde de penge, for der er allerede så mange nedskæringer at hvis ikke en patient truer med at begå selvmord, kan h*n ikke komme ind på hospitalet og i behandling.
Jeg syntes du har ret, men jeg ved bare ikke hvor den ekstra person skal komme fra? 
Jeg tror de begge var nogen som holdte ham under opsyn. De kom i sådan en mini bus(selvf det kan en ganske alm. familie jo også eje.
Men, er ikke 100% sikker. Det virkede bare sådan.
også fordi da vi kom ud satte hun manden ind i bilen og låste dørene og gik så hen til den anden dame(hende som også var sammen med manden)
- men, jeg synes helt bestemt ikke at det burte ske. Og ved ikke hvad man skal gøre som løsning på det. Kan jeg jo heller ikke rigtig' når jeg ikke aner hvad manden fejler.
Fordi hvis det er noget han gør flere gange/har gjort før. Så må konsekvense bare være at han ikke skal med i Netto eller. at begge damer var gået med ind.
Jeg fik mere ondt af pigen, end jeg gjorde af manden. Og det var altså ikke bare et lille paf han ga' han slog..
Men, igen. Havde manden nu stået ved siden af damen eller noget lign. så hun kunne holde øje med ham - var dette jo heller ikke sket..
Anmeld