min bror og jeg har en diskution HJÆLP DAMER og mænd;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

aya-zia

MissGeoh skriver:

Man er vel våd når man er nede i vand, men også når man kommer op ad vandet.. 

haha ja tror du har ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Carina1977

Haha jeg synes det er skide morsomt at diskutere sådan nogle ting. Jeg kunne faktisk selv finde på det

Men ja du er våd så snart en kropsdel rører vandet  Også selvom du ikke kan mærke det LOL

Anmeld

14. juni 2011

Isabella_mor

aya-zia skriver:

men du kan jo heller ik mærke om du er våd... hehe ja jeg ved godt vi er mærkelige... men mig og min bror ELSKER og diskuter sådan noget... og JEG ELSKER at forvirrer ham...

lige som den med er vand i VIRKELIGHED våd... og hvem har bestemt det skal være det???

han kan slet ik ta sådan nogle spørgsmål hehe

jeg kan kun lege med på den med underlige spørgsmål... trust me... jeg har mange af den slags i hovedet engang imellem.... lidt ala den slags spørgsmål som man bare ALDRIG finder svaret på,,

som feks.. 

da de opfandt uret, hvordan vidste de hvad klokken var.....!!!??

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

isabellamor skriver:

jeg kan kun lege med på den med underlige spørgsmål... trust me... jeg har mange af den slags i hovedet engang imellem.... lidt ala den slags spørgsmål som man bare ALDRIG finder svaret på,,

som feks.. 

ej hvor godt.... skal seriøst ha fundet på en masse.... han ligner en der kunne S K I D E grønne grise så meget tænker han.... stakkels lille dreng.... ARRRRRRRRRRRGHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA har hel ondt i maven af grin

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

Carina1977 skriver:

Haha jeg synes det er skide morsomt at diskutere sådan nogle ting. Jeg kunne faktisk selv finde på det

Men ja du er våd så snart en kropsdel rører vandet  Også selvom du ikke kan mærke det LOL

ER DU SIKKER?????? ej det var bare for sjov.... ARRRRRRRRRRRRRGHAHAHAHAHAHAHAHAH

Anmeld

14. juni 2011

eElak

isabellamor skriver:

som feks.. 

Goooood one!!! 

Jeg kan også godt finde på at deltage i sådanne diskussioner... Så synes bare det er skægt - og at der intet er galt i tråden, at den bare er for skæg... 

Anmeld

14. juni 2011

Carina1977

isabellamor skriver:

som feks.. 

Hehe ja og man kunne faktisk bygge videre på den....f.eks. hvorfor har døgnet kun 24 timer

Anmeld

14. juni 2011

Mauser.

Man er jo selvfølgelig våd nede i vandet, man er først tør når man ikke har vand på sig jo .. 

Anmeld

14. juni 2011

Carina1977

ER DU SIKKER?????? ej det var bare for sjov.... ARRRRRRRRRRRRRGHAHAHAHAHAHAHAHAH

Jaaa det ville være ret mærkeligt, hvis man først blev sjasket til med vand, når man var kommet op fra vandet

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

KaLee skriver:

Goooood one!!! 

Jeg kan også godt finde på at deltage i sådanne diskussioner... Så synes bare det er skægt - og at der intet er galt i tråden, at den bare er for skæg... 

den her tråd er IHVERTFALD kun for spas...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.