min bror og jeg har en diskution HJÆLP DAMER og mænd;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Clisolka

aya-zia skriver:

diskutionen går ud på noget VIRKELIG latterligt...

men her er vores problem:

ER MAN VÅD NÅR MAN ER NEDE I VANDET ELLER ER MAN I VIRKELIGHEDEN FØRST VÅD NÅR MAN KOMMER OP AF VANDET...?

Haha sikke et spørgsmål så sent på aftenen 

Altså, jeg vil mene man er våd når man kommer i vandet - men samtidigt kan den jo også gå den anden vej, og man først bliver våd på vej op eller.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

aya-zia

isabellamor skriver:

man er våd når man er i vandet.. man er jo på ingen måde tør når man er i vand!!!

latterlig med underholdende diskution

hehe jaaaaa men jeg er nu af en anden mening.... du kan jo ik MÆRKE at du er våd når du er under vandet.... du kan jo først mærke det når du kommer op...

så hvem siger at du er våd under vandet???

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

JustAnotherName skriver:

wow - ja, DET må vi lige få afklaret!!!!

Man er da våd, ligeså snart man er i kontakt med noget vådt.
Så man er våd nede i vandet. Bare fortæl ham at den kloge har talt

jamen det kan man da ik vide...

jeg mener hvis du er ude og bade og du har vand til hofterne og du så sætter din hånd på dit lår UNDER VANDET... kan du så mærke at dine ben er våde????

så vil helst ik sige den kloge har talt for så har HAN jo ret

Anmeld

14. juni 2011

morethanperfect

aya-zia skriver:

jeg mener hvis du er ude og bade og du har vand til hofterne og du så sætter din hånd på dit lår UNDER VANDET... kan du så mærke at dine ben er våde????

Nåå nej .. Men .. Hmm . Ja det ved jeg ik 

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

hc=k skriver:

Det var da den dummeste diskution...

Man er våd så snart man rammer vandet. Hvorfor skulle man først være det når man kommer op????

Se logisk på det.

Anmeld

14. juni 2011

Isabella_mor

aya-zia skriver:

hehe jaaaaa men jeg er nu af en anden mening.... du kan jo ik MÆRKE at du er våd når du er under vandet.... du kan jo først mærke det når du kommer op...

men man er jo ikke tør....!!! altså når du ligger i vand som er vådt bliver du jo automatisk våd da du er i vandet... du er jo ikke tør bare fordi du ikke kan mærke at du er i vand... 

Anmeld

14. juni 2011

JustAnotherName

så vil helst ik sige den kloge har talt for så har HAN jo ret

At du ikke kan mærke det, når du stikker hånden under vandet, ændrer jo ikke på at du har våde lår.......det er blot fordi din hånd OGSÅ er våd, at den ikke mærker det sådan.

Om du kun har et vådt ben, eller om hele kroppen er dyppet under, så er det stadig faktum, at du er blevet våd dét sted, som har været i kontakt med noget vådt/vand.

Det kan ikke være anderledes

Du MÆRKER det så nok først, når du kommer op af vandet, ja!
Men du ER allerede våd, mens du er i det  

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

isabellamor skriver:

men man er jo ikke tør....!!! altså når du ligger i vand som er vådt bliver du jo automatisk våd da du er i vandet... du er jo ikke tør bare fordi du ikke kan mærke at du er i vand... 

men du kan jo heller ik mærke om du er våd... hehe ja jeg ved godt vi er mærkelige... men mig og min bror ELSKER og diskuter sådan noget... og JEG ELSKER at forvirrer ham...

lige som den med er vand i VIRKELIGHED våd... og hvem har bestemt det skal være det???

han kan slet ik ta sådan nogle spørgsmål hehe

Anmeld

14. juni 2011

hc=k

aya-zia skriver:

Hvis du tager en spand under vandet og så løfter den op igen er der så heller ikke vand i den før den er kommet op over vandoverfladen???

Jo det er der... Ergo så er der også vand på dig når du er inder vandet og ikke først når du kommer op af det. Så let er det da

Anmeld

14. juni 2011

..

aya-zia skriver:

At være våd behøver man ikke kunne mærke, en lam person kan godt være drivvåd selv om han ikke kan mærke det - eller er han efter jeres definition altid tør fordi han ikke kan mærke forskel

Våd/tør, ret nemt at tage stilling til, hvis ikke du er tør - så er du våd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.