Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
diskutionen går ud på noget VIRKELIG latterligt...
men her er vores problem:
ER MAN VÅD NÅR MAN ER NEDE I VANDET ELLER ER MAN I VIRKELIGHEDEN FØRST VÅD NÅR MAN KOMMER OP AF VANDET...?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
aya-zia skriver: diskutionen går ud på noget VIRKELIG latterligt... men her er vores problem: ER MAN VÅD NÅR MAN ER NEDE I VANDET ELLER ER MAN I VIRKELIGHEDEN FØRST VÅD NÅR MAN KOMMER OP AF VANDET...?
Hahah Oooh my God .. Det ved jeg faktisk ikke .. Jeg ville nok sige man er våd når man kommer ned i vandet
man er våd når man er i vandet.. man er jo på ingen måde tør når man er i vand!!!
latterlig med underholdende diskution
morethanperfect skriver: Hahah Oooh my God .. Det ved jeg faktisk ikke .. Jeg ville nok sige man er våd når man kommer ned i vandet
jeg er helt enig sådan vil jeg også sige det
nede i vandet
Man er våd når man får vand på sig - og når man er nede i vandet...
sjovt spørgsmål
jamen det kan man da ik vide...
jeg mener hvis du er ude og bade og du har vand til hofterne og du så sætter din hånd på dit lår UNDER VANDET... kan du så mærke at dine ben er våde????
wow - ja, DET må vi lige få afklaret!!!!
Man er da våd, ligeså snart man er i kontakt med noget vådt.Så man er våd nede i vandet. Bare fortæl ham at den kloge har talt
KaLee skriver: Man er våd når man får vand på sig - og når man er nede i vandet... sjovt spørgsmål
Det var da den dummeste diskution...Man er våd så snart man rammer vandet. Hvorfor skulle man først være det når man kommer op????Se logisk på det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128