min bror og jeg har en diskution HJÆLP DAMER og mænd;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

eElak

Hvis et træ vælter i en skov, og der er absolut ingen skabninger i nærheden - er der så stadig en lyd når træet rammer jorden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

aya-zia

JustAnotherName skriver:

At du ikke kan mærke det, når du stikker hånden under vandet, ændrer jo ikke på at du har våde lår.......det er blot fordi din hånd OGSÅ er våd, at den ikke mærker det sådan.

Om du kun har et vådt ben, eller om hele kroppen er dyppet under, så er det stadig faktum, at du er blevet våd dét sted, som har været i kontakt med noget vådt/vand.

Det kan ikke være anderledes

Du MÆRKER det så nok først, når du kommer op af vandet, ja!
Men du ER allerede våd, mens du er i det  

hehe ja ja ja ved det godt hehe driller også bare...

min bror bliver bare hel bims når ejg begynder på alle de der mærkelig spørgsmål....

som f.eks.

er vand i VIRKELIGHED våd... og hvem har bestemt det skal være det???

Anmeld

14. juni 2011

eElak

aya-zia skriver:

min bror bliver bare hel bims når ejg begynder på alle de der mærkelig spørgsmål....

som f.eks.

vand er VÅDT - du er våd *LOL*

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

KaLee skriver:

vand er VÅDT - du er våd *LOL*

hehe

Anmeld

14. juni 2011

MissGeoh

Man er vel våd når man er nede i vand, men også når man kommer op ad vandet.. 

Anmeld

14. juni 2011

JustAnotherName

aya-zia skriver:

som f.eks.

Syntes da faktisk også at det kan være møg-irriterende og mega sjovt at have sådanne diskussioner  

Men lige dén her, der er det nok (desværre så) din bror der bedst kan argumentere  

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

hc=k skriver:

Hvis du tager en spand under vandet og så løfter den op igen er der så heller ikke vand i den før den er kommet op over vandoverfladen???

Jo det er der... Ergo så er der også vand på dig når du er inder vandet og ikke først når du kommer op af det. Så let er det da

det er kun for sjov...

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

JustAnotherName skriver:

Syntes da faktisk også at det kan være møg-irriterende og mega sjovt at have sådanne diskussioner  

Men lige dén her, der er det nok (desværre så) din bror der bedst kan argumentere  

hehe jaa ville også mene han burde vinde... MEN DET GØR HAN IK... hans hjerne er ved og eksploder han kan slet ik overskue sådan et spørgsmål.... DET ER MEGA SJOVT

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

KaLee skriver:

Hvis et træ vælter i en skov, og der er absolut ingen skabninger i nærheden - er der så stadig en lyd når træet rammer jorden? 

uh uh uh den skal jeg prøve at smid ei hovedet af ham HAHAHAHA

Anmeld

14. juni 2011

JustAnotherName

aya-zia skriver:

hehe jaa ville også mene han burde vinde... MEN DET GØR HAN IK... hans hjerne er ved og eksploder han kan slet ik overskue sådan et spørgsmål.... DET ER MEGA SJOVT

Hahahaha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.