Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Er det bare mig der synes det er så grimt, primitivt og nedsættende ord at bruge om bryster...jeg kan slet ikke ha det og der er dælme ingen der skal omtale mine bryster sådan..jeg har bryster IKKE patter... Men måske det bare er min alder...ved det ikke... Hvad siger I...har I patter eller bryster...?
Er det bare mig der synes det er så grimt, primitivt og nedsættende ord at bruge om bryster...jeg kan slet ikke ha det og der er dælme ingen der skal omtale mine bryster sådan..jeg har bryster IKKE patter...
Men måske det bare er min alder...ved det ikke...
Hvad siger I...har I patter eller bryster...?
Det kommer helt an på hvem jeg snakker med om dem
Stjernestøv skriver: Mine er en fin lille c skål, og det er altså bryster. Der skal vist en omgang silikone til, før det vil blive PATTER!
Mine er en fin lille c skål, og det er altså bryster. Der skal vist en omgang silikone til, før det vil blive PATTER!
Ja, et par vulgære oppustede platisk PATTER, så passer det fint med det billede jeg har...
Jeg har patter! Og jeg har bryster!
Patter er når jeg synes de er lidt for meget store hængepatter.. en 70H-I, kan altså hænge en del... Når jeg synes de er fine nok, så har jeg bryster
herhjemme siger vi bryster og babsenutter synes ikke patter er et særlig kønt ord
Jeg er os ligeglad, her er nye sjove ord, eller ord som nævnt patter, babser osv det bedste tror jeg vi joker en del. Men aldrig med børn til stede.
Patter er vel noget alle vi pattedyr har...
Jeg kan ikke se noget problem med det - kald en spade for en spade og patter for patter...
bryster patter
Madam Blå skriver: Jeg har patter! Og jeg har bryster! Patter er når jeg synes de er lidt for meget store hængepatter.. en 70H-I, kan altså hænge en del... Når jeg synes de er fine nok, så har jeg bryster
Har du da varierende patter/bryster siden du skriver det sådan???
Eva. skriver: Ja, et par vulgære oppustede platisk PATTER, så passer det fint med det billede jeg har...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128