Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
haha,. Jeg har sgu os patter, bryster, junger, yver.. jaah you name it.. er SÅ ligeglad med hvad de omtales som.
Så kan jeg finde så mange andre ting der kunne få mit pis i kog, men dog ikke det udtryk, hehe
jeg er også iskold
Patter er noget køer har! Hader det ord, ligeså meget som jeg hader ordene fisse og kusse. Synes det er klamme ord
ttcaroe@gmail.com skriver: Hos os hedder mine bryster også bryster når Alexander hører det og snakker om hvad det er for nogle jeg har, som han ikke har Men hvis det kun er Tonny og jeg, hedder de babser
Hos os hedder mine bryster også bryster når Alexander hører det og snakker om hvad det er for nogle jeg har, som han ikke har Men hvis det kun er Tonny og jeg, hedder de babser
Jeg har patter, babser, bryster..
er fuldstædig ligeglad .
JEg bruger selv bryster, og det er nok mest for at holde en forholdsvis sober tone i et hjem med tre drengebørn...
Hvis vi kan normalisere brugen af pænt sprog, så kan man da håbe at de i fremtiden vil have det med i bagagen....
jeg er fuldkommen ligeglad, de er elskede af folket uanset kaldenavnet:-)
(og her mener jeg ikke at MINE bryster er elsket af hele folket, kun min mand)
MariaE skriver: jeg er fuldkommen ligeglad, de er elskede af folket uanset kaldenavnet:-) (og her mener jeg ikke at MINE bryster er elsket af hele folket, kun min mand)
Ihhh, troede lige og så tænkte jeg da at du havde nogle ret friske og pænt offentlige babser..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128