Er det bare mig der synes det er så grimt, primitivt og nedsættende ord at bruge om bryster...jeg kan slet ikke ha det og der er dælme ingen der skal omtale mine bryster sådan..jeg har bryster IKKE patter...
Men måske det bare er min alder...ved det ikke...
Hvad siger I...har I patter eller bryster...?
Nu jeg godt nok fra Jylland (ved ikke om det har nogen betydning)
Men jeg bruger tit 'patter' med humor
Fx har jeg nogen vildt fede "støt brysterne"-gummistøvler som bliver omtalt "støt pattern"-støvler
og på samme måde hvis min kæreste slet ikke ka holde fingrene fra mig så kalder jeg ham "en værre lille pat-piller"
Men altså fremmede og sådan vil jeg helst ikke ha overhovedet skal omtale hverken mine patter, bryster eller andet så måske det har noget at gøre med at jeg kun taler om bryster med folk jeg har kær 
En anden tanke - jeg har en meget lille fast C-skål - måske hvis jeg havde en H-skål eller på anden måde utilfredsheder med mine bryster, så ville jeg måske være mere ømtålig? Fx er jeg ikke altid lige glad for min mave og hvis nogen kaldte den 'en vom' ville jeg blive virkelig ked af det - kan det ha noget at sige?
HOV JA og så sagde min mor engang (for at skynde på mig og noget andet familie) "er i snart færdige, jeg får sgu lange patter af at vente på jer" - det synes jeg var sjovt - så måske stammer mit ordforråd også af utrolig upædagogisk opdragelse 
Anmeld