Patter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

-Sigrid-

Eva. skriver:

Er det bare mig der synes det er så grimt, primitivt og nedsættende ord at bruge om bryster...jeg kan slet ikke ha det og der er dælme ingen der skal omtale mine bryster sådan..jeg har bryster IKKE patter...

Men måske det bare er min alder...ved det ikke...

Hvad siger I...har I patter eller bryster...?

Før i tiden hed de bryster eller babser, oftes bryster. Nu, siden jeg blev gravid og de blev fyldt op, hedder de madpakkerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Er det bare mig der synes det er så grimt, primitivt og nedsættende ord at bruge om bryster...jeg kan slet ikke ha det og der er dælme ingen der skal omtale mine bryster sådan..jeg har bryster IKKE patter...

Æwwwww...jeg HADER den slags ord..og bruger dem aldrig selv...ikke engang i intime øjeblikke.
Her er det bryster, babser, frontparti og en del andre kælenavne, men normalt bryster, som bliver brugt.

Og hvis en mand bruger den slags ord til mig...så tænder jeg af lige på stedet

Og så må man godt kalde mig gammeldags, men jeg foretrækker nu engang et pænt og ordentligt, kultiveret sprog

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juni 2011

Frk Mig

Herhjemme har jeg bryster når Noah er her .. og er vi alene er det patter .. (per har det med at sige " Du har store patter") Hehe

Anmeld

14. juni 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Eva. skriver:

Ja, det er også sådan det virker på mig...ser sådan en solariebrun kvinde med lidt for stramme bukser og top og afbleget hår og en smøg i kæften....og så lige en gang sili-bryster...og ja, jeg ved godt det er meget karikeret, men tro du ved hvad jeg mener..

Nemlig...

Anmeld

14. juni 2011

Clisolka

Honey's Kone<3 skriver:

Ingen af delene.. Jeg har babser

Haha ja, det er det også her 

Anmeld

14. juni 2011

Caroline86

sidst jeg tjekkede havde jeg bryster

Ordet patter kan jeg godt finde på at bruge i sjove/jokende sammenhænge (nok i høj grad pga. Robert for Langt fra Las Vegas )... Jeg ville dog aldrig bruge det som normalt ord for mit frontparti. De var madpakker i en periode, men ellers er det bryster! Daniel kan godt finde på at kalde dem for "deres navne" men dem holder vi for os selv

Anmeld

14. juni 2011

Preghiera

Her synes min mand at det er sjovt at kalde dem gong-gonger (1: de er lidt store 2: jeg har for vane at "angribe" ham med min kavalergang og "gonge" hans hoved med dem) Ahem ja vi er ikke så højtidelige.

Men ellers! - så hedder det bryster

Anmeld

14. juni 2011

modesty

Jeg synes at patter er et dejligt ord :-) Har et rimeligt frisindet forhold til sprog generelt.

Anmeld

14. juni 2011

Alexander071106sMor

*Sofie* skriver:

Er SÅ enig!! Ka slet ikk ha det ord!

Mine bryster hedder bryster...især når Malou lytter...eller os hedder de babser

Hos os hedder mine bryster også bryster når Alexander hører det og snakker om hvad det er for nogle jeg har, som han ikke har  Men hvis det kun er Tonny og jeg, hedder de babser

Anmeld

14. juni 2011

lukasmor

Eva. skriver:

Synes ikke patter er nedladende, synes bare det lyder super grimt! Her hedder det altså bryster.. Lader drengerøve om at kalde det "patter"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.