Tråden til de "dumme" spørgsmål og pæne svar...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Lone Jakobsen

patella skriver:

Har faktisk tit tænkt på hvordan en dagplejemor formår at få fodret alle børnene af samtidig, skiftet bleerne og sørget for at de er trætte samtidig, få dem alle puttet inden balladen og derefter nå og få sin times pause, uden forstyrrelser?!

det lærer man

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Baby_girl2011

Eva. skriver:

Lad os lave en tråd hvor man kan spørge om ALT og dem der vil svare på en god, saglig og respektfuld måde kan gøre det...andre kan vælge alle de tråde hvor der er rig mulighed for svar af en anden kaliber..

Så kom med spørgsmål...

hvem kom først.. 

hønen eller ægget 

Anmeld

14. juni 2011

Lone Jakobsen

twinboys skriver:

Hvorfor skal børn altid lave affør. i bleen når de lige har fået en tør ble...spørger en dagplejemor der lige har skiftet mange bleer og puttet 5 dejlige børn...

he he, ja det her jeg pludselig også lagt mere mærke til men tænker lidt (som flere andre også skriver) at det er mere dejligt at prutte i en ren ble. der er jo også mere plads

Anmeld

14. juni 2011

patella

Hvorfor går de altid med sko på indendøre (inkl. højhælede) i Hammerslag på Dr1? Hvis det var mine gulve, ville alle blive forbudt at beholde skoene på...

Anmeld

14. juni 2011

twinboys

nutche skriver:

he he, ja det her jeg pludselig også lagt mere mærke til men tænker lidt (som flere andre også skriver) at det er mere dejligt at prutte i en ren ble. der er jo også mere plads

smiler tror ikke så meget på det... det handler vel mere om tarmene og ikke bleen

Anmeld

14. juni 2011

twinboys

patella skriver:

Har faktisk tit tænkt på hvordan en dagplejemor formår at få fodret alle børnene af samtidig, skiftet bleerne og sørget for at de er trætte samtidig, få dem alle puttet inden balladen og derefter nå og få sin times pause, uden forstyrrelser?!

Rutine... køre børnene ind i rytmer... pærelet ... er nu i gang med mit 12 år og det kører bare

Anmeld

14. juni 2011

Simon's moar <3

Mira0911 skriver:

Hvordan kan smertestillende såsom pinex, panodil osv vide at det lige præcis skal virke mod hovedpine, smerter eller andet?? 

Hvis muskler, led eller andet væv beskadiges, frigøres der i vævet nogle stoffer, som fremkalder smerter. Panodil hæmmer disse stoffer. På den måde kommer der færre smerteimpulser til hjernen. Ud over denne smertestillende virkning har Panodil også en febernedsættende virkning.

Er det svar nok? Fandt det på Panodil's hjemmeside?

Anmeld

14. juni 2011

Millesmammi

JustAnotherName skriver:

Hvorfor ved man, først bagefter, altid lige præcis hvad man burde have sagt, når nogen kommer med en udtalelse eller indblanding, som bare gør én så paf, at man slet ikke når at få reageret i øjeblikket? ..... Men når situationen er passé, så kommer der alle mulige strofer og geniale mod-svar, som man sådan ærgrer sig over, at man ikke lige nåede at få sagt....

hah ja den var god, det tænker jeg tit over .. hmmm

Anmeld

14. juni 2011

Dinna88

duddi. skriver:

Hvorfor lugter ens prutter værre når man har spist æg?

Hvorfor kan man ikke hoppe på tungen når nu man bruger det udtryk?

Hvorfor sover man bedst når der er mørkt?

Hvorfor møder jeg ikke en super sød og rar mand der lige svupper benene væk under mig?

Hvorfor samler alle nullermændene sig under sofaen eller under sengen?

Jeg sover altså ikke bedst i mørke
Jeg ejer ikke gardiner på mit værelse - de påvirker mig ikke. Sover jeg, så sover jeg. Det er faktisk lidt beroligende for mig at ligge og kan åbne øjnene og se at farven på himlen ændrer sig. 

Anmeld

14. juni 2011

Dinna88

Baby_girl2011 skriver:

hvem kom først.. 

hønen eller ægget 

Det gjorde hønen - ifølge nogle forskere. De argumenterer med, at der er noget ægget der kun dannes i hønens livmoder. Men de har vist trukket lidt i land igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.