Tråden til de "dumme" spørgsmål og pæne svar...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Mi

Stjernestøv skriver:

Avav, den sad sgu... Jeg er 19

hehehehehe Sorry Men kan så forstå at du er til ældre mænd med magt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Mira0911

MariaJ skriver:

Det troede jeg nok egentlig også at jeg var. Men det ER da underligt

Hihi ja... 

Anmeld

14. juni 2011

MariaJ

JustAnotherName skriver:

Hvorfor ved man, først bagefter, altid lige præcis hvad man burde have sagt, når nogen kommer med en udtalelse eller indblanding, som bare gør én så paf, at man slet ikke når at få reageret i øjeblikket? ..... Men når situationen er passé, så kommer der alle mulige strofer og geniale mod-svar, som man sådan ærgrer sig over, at man ikke lige nåede at få sagt....

Sådan har jeg det også tit. Der er ingen ende på alle de spidsfindigheder jeg skulle have fyret af i tidens løb, hvis bare man altid liiige kunne skrue tiden lidt tilbage.

Jeg tror bare ikke jeg er specielt god til at komme med kvikke bemærkninger. Jeg har som regel brug for at processere situationen lidt før jeg er klar med et svar, men så er det jo tit for sent.

Anmeld

14. juni 2011

MariaJ

Stjernestøv skriver:

Er det okay at synes Villy Søvndahl er hot?

Hver sin smag . Det er jo en forholdsvis uskyldig last, så ja, jeg vil sige det er ok.

Anmeld

14. juni 2011

mth1987

JustAnotherName skriver:

Hvorfor ved man, først bagefter, altid lige præcis hvad man burde have sagt, når nogen kommer med en udtalelse eller indblanding, som bare gør én så paf, at man slet ikke når at få reageret i øjeblikket? ..... Men når situationen er passé, så kommer der alle mulige strofer og geniale mod-svar, som man sådan ærgrer sig over, at man ikke lige nåede at få sagt....

Wow her går jeg og tror jeg er den eneste der er langsom når det gælder om at svare igen fantastisk. Jeg kommer også altid på de mest geniale ting at sige når situationen er overstået... Øv øv

Anmeld

14. juni 2011

Baby_girl2011

Dinna88 skriver:

Det gjorde hønen - ifølge nogle forskere. De argumenterer med, at der er noget ægget der kun dannes i hønens livmoder. Men de har vist trukket lidt i land igen.

det kræver da et æg for at der kommer en høne.. 

Anmeld

15. juni 2011

Dinna88

Baby_girl2011 skriver:

det kræver da et æg for at der kommer en høne.. 

Alt skal jo begynde et sted - det er evolution 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.