Tråden til de "dumme" spørgsmål og pæne svar...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

eElak

HVorfor er himlen blå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

twinboys

smillaluna skriver:

Du foretrækker vel osse at bummelumme på et rent toilet ikke

toiletter skal være rene

Anmeld

14. juni 2011

Rosa

KaLee skriver:

HVorfor er himlen blå?

Fordi atmosfærens inderside afbøjer de andre lysfrekvenser som kommer retur fra jorden, så kun den blå reflekteres tilbage til jorden. 

Anmeld

14. juni 2011

Rosa

Hvorfor er der stadig folk i dagens Danmark som kører uden cykelhjelm? Det KAN ikke være uvidenhed længere!

Anmeld

14. juni 2011

eElak

Hvirvlede græsset grønt?

Anmeld

14. juni 2011

K.Rehder

Kan man tillade sig at kommentere andre folks udseende hvis man selv ligner Shrek?

Hvis folk snakker dårligt om én, hvorfor bliver de så SÅ overrasket når det bider dem selv i røven?  

Anmeld

14. juni 2011

K.Rehder

"Man er først rigtig lykkelig, når man ikke ved hvorfor"...Og jeg ved ikke hvorfor

Anmeld

14. juni 2011

Corn

Eva. skriver:

Hvorfor tror du kun det er få der finder din skrivestil irriterende?

Jeg synes virkelig og det her siger jeg i den bedste mening og i håbet om at du tager det til dig, at det er virkelig trættende og ærgerligt at du skriver som du gør. Det ødelægger tråde og skaber en rigtig øv stemning...det synes jeg er trist og dine advarsler er jo til for at du skal gøre noget for at ændre det ikke bare for at fortsætte, men tage det til dig og tænke over hvorfor du får advarsler...men man kan sige at det jo kun er et spørgsmål om tid, så vil du sikkert blive udelukket helt og det er da rigtig trist hvis du er glad for at bruge siden.

Synes du har helt ret Eva.

Og hvis Honey's K finder tonen herinde for pæn og at hun bliver misforstået, så er det måske ikke dem der er herinde, der har problemet

Anmeld

14. juni 2011

patella

twinboys skriver:

Hvorfor skal børn altid lave affør. i bleen når de lige har fået en tør ble...spørger en dagplejemor der lige har skiftet mange bleer og puttet 5 dejlige børn...

Har faktisk tit tænkt på hvordan en dagplejemor formår at få fodret alle børnene af samtidig, skiftet bleerne og sørget for at de er trætte samtidig, få dem alle puttet inden balladen og derefter nå og få sin times pause, uden forstyrrelser?!

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Honey's Kone<3 skriver:

Ville et eller andet sted ønske at du havde skrevet det til mig i en privat besked, det er en smule personligt og synes LIDT at du hænger mig "ud" ved at slå det op inde i din tråd.

Jeg kunne godt prøve at forklare dig en masse ting, men jeg har simpelthen opgivet at skulle forklare/forsvare hvordan jeg er.. Folk tror det værste i mine beskeder og det vil jeg aldrig kunne lave om på.

Jeg skriver som jeg ALTID har gjort, og det er først herinde på BABY, at det er blevet et problem for folk.. Tænker at det er folk herinde, som bare en smule sippet og "engle" agtige.. 

Men at du passer ind andre sted gør jo ikke at du automatisk gør her.. og det tyder advarslerne jo på at du har lidt svært ved..

Det var bestemt ikke meningen at hænge dig ud, synes jeg egentlig heller ikke jeg gør...jeg kommenterede på noget som I var i gang med at skrive om...nemlig din advarsel og at du mente kun få fandt den træls...dette tror jeg ikke er tilfældet og jeg er sikker på du er en skøn, skøn kvinde, det er bare sådan på en meget øv måde du får skrevet rigtig tit.

Så tag det til dig, eller lad det fise ind af det ene og ud af det andet øre..

God aften..

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.