Tråden til de "dumme" spørgsmål og pæne svar...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Guldet

Jeg har altid sagt og bildt min mand ind:

at prutter lugter ikke - men det gør sådan nogle siver.. men hvorfor? synes selv det er rigtigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

MariaJ

Mira0911 skriver:

Hvorfor skummer alm. vandhane engang imellem?

Ja, det har jeg faktisk også tit tænkt på.

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

MariaJ skriver:

Ja, jeg læste lige længere oppe i tråden, at du også havde fået stempelkanden anbefalet af andre. Jeg synes i hvert fald kaffen bliver meget bedre på den måde. Man slipper for den bitre smag, der nemt kan komme i en kaffemaskine, hvis den er lidt længe om at brygge, og det er også nemmere at styre doseringen af kaffepulveret til ens egen smag.

Vi har også en kaffekværn, og jo, det bliver altid rigtig godt med nymalet kaffe. For det meste køber vi dog færdimalet, og det fungerer også helt fint. Tænk også på at der er stor forskel på smagen mellem de forskellige mærker/typer. Måske kan du bedre lide en kaffetype der er mere eller mindre ristet eller bare har en lidt anden smag. 

Hvilken kaffe bruger du i stempel kanden

Må have købt en i morgen , savner kaffe , specielt i denne uge hvor jeg har fri , så får jeg intet

Anmeld

14. juni 2011

MariaJ

SiLiMiMa skriver:

God idé!! Her er mit dumme spørgsmål:

Er det ok at gå i jeans med hul i (lige under knæet - er ikke købt sådan men er slidte), når man nærmer sig de 40 år??

Heidi (Heise)

Det kommer nok an på hvilken stil du ellers har. Jeg ville ikke have gjort det, medmindre jeg var på havearbejde, telttur eller lignende. Hvis de bare ser slidte ud, synes jeg det virker sjusket. Hvis du er superhip, og de ligner noget, du ligeså godt kunne have købt i en butik, så ja. At du nærmer dig 40 synes jeg ikke betyder noget. Jeg ville have svaret det samme til en 20-årig.

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

MariaJ skriver:

Ja, det har jeg faktisk også tit tænkt på.

Hihi, troede virkelig jeg var den eneste... 

Anmeld

14. juni 2011

MariaJ

Muffi<3 skriver:

Hvilken kaffe bruger du i stempel kanden

Må have købt en i morgen , savner kaffe , specielt i denne uge hvor jeg har fri , så får jeg intet

Vi køber som regel helt almindeligt filterkaffe. Vi køber den, der hedder Änglamark fra COOP. Jeg bor i Norge, så er ikke sikker på om den samme findes i DK, men vil tro det, da COOP jo er Brugsen, Kvickly etc., og de plejer at have de samme Änglamark varer som i Norge. Ellers køber vi nogle gange en der hedder Löfbergs Lilla eller noget i den stil. Den ved jeg ikke om findes i DK. De to smager ret ens synes jeg.

Vi køber aldrig specielt stempelkandekaffe. Det er slet ikke nødvendigt.

Anmeld

14. juni 2011

MariaJ

Mira0911 skriver:

Hihi, troede virkelig jeg var den eneste... 

Det troede jeg nok egentlig også at jeg var. Men det ER da underligt

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

MariaJ skriver:

Vi køber som regel helt almindeligt filterkaffe. Vi køber den, der hedder Änglamark fra COOP. Jeg bor i Norge, så er ikke sikker på om den samme findes i DK, men vil tro det, da COOP jo er Brugsen, Kvickly etc., og de plejer at have de samme Änglamark varer som i Norge. Ellers køber vi nogle gange en der hedder Löfbergs Lilla eller noget i den stil. Den ved jeg ikke om findes i DK. De to smager ret ens synes jeg.

Vi køber aldrig specielt stempelkandekaffe. Det er slet ikke nødvendigt.

ALL RIGHT , MÅ PÅ SHOPPE TUR I MORGEN  , TAK

Anmeld

14. juni 2011

Stjernestoev

Mi skriver:

Joh, måske hvis min farmor sagde noget i stil med: "Ham Villy Søvndal er nu en nydelig mand"  Men for alle under 50, total no go

Avav, den sad sgu... Jeg er 19

Anmeld

14. juni 2011

TineA

Hvad hedder de andre 3 tæer? Udover storetå og lilletå?

Hvorfor hedder det hovedBUND? Det er vel ikke bunden af hovedet, da jeg synes, "bund" er "nede" (som i havBUND) Haha.. Virkelig dumt spørgsmål..

Hvis en eskimo holder housewarming, skal han så flytte igen?

Hvis Supermand er SÅ SEJ, hvor har han så underbukserne ude på bukserne?

Hvis jeg bruger elektrisk tandbørste, skal jeg så være bange for at få stødtænder?

Er en ædedolk en spisepind med dårlige manere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.