Tråden til de "dumme" spørgsmål og pæne svar...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Må jeg godt være herinde selvom at jeg er for dum ?

Dig dum???? Ja da... Selvfølgelig, vi kan følges ad med dumheden oder bare lade vær... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

twinboys

Honey's Kone<3 skriver:

Ja tak skal du have, det fanger for meget Har igen fået en del PB, om hvad jeg NU har lavet... Jeg er bare den slemme pige på baby.dk

nej du er da ikke

Anmeld

14. juni 2011

Darling<3

Eva. skriver:

Men det kan du jo ændre, det er vel næppe noget man ønsker at være...hende der ikke kan finde ud af at debattere med de andre?

Det er nogle få der ikke kan tåle min skrive måde, og det må så være deres hovedpine, for det er størstedelen der godt kan lide den..

Grunden til at jeg har en flot advarsel, er fordi det åbenbart blev personligt og grimt inde i en tråd.

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Mira0911 skriver:

Dig dum???? Ja da... Selvfølgelig, vi kan følges ad med dumheden oder bare lade vær... 

He he dum dummere og dummest

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

He he dum dummere og dummest

Okey okey... Du er dum, jeg er dummere.... Hvem er dummest? 

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Honey's Kone<3 skriver:

Det er nogle få der ikke kan tåle min skrive måde, og det må så være deres hovedpine, for det er størstedelen der godt kan lide den..

Grunden til at jeg har en flot advarsel, er fordi det åbenbart blev personligt og grimt inde i en tråd.

Hvorfor tror du kun det er få der finder din skrivestil irriterende?

Jeg synes virkelig og det her siger jeg i den bedste mening og i håbet om at du tager det til dig, at det er virkelig trættende og ærgerligt at du skriver som du gør. Det ødelægger tråde og skaber en rigtig øv stemning...det synes jeg er trist og dine advarsler er jo til for at du skal gøre noget for at ændre det ikke bare for at fortsætte, men tage det til dig og tænke over hvorfor du får advarsler...men man kan sige at det jo kun er et spørgsmål om tid, så vil du sikkert blive udelukket helt og det er da rigtig trist hvis du er glad for at bruge siden.

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Mira0911 skriver:

Okey okey... Du er dum, jeg er dummere.... Hvem er dummest? 

Ej ej ej   sådan skulle den ikke forståes

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Ej ej ej   sådan skulle den ikke forståes

Hehe nej... Men vi mangler jo en dummest ? 

Anmeld

14. juni 2011

Darling<3

Eva. skriver:

Hvorfor tror du kun det er få der finder din skrivestil irriterende?

Jeg synes virkelig og det her siger jeg i den bedste mening og i håbet om at du tager det til dig, at det er virkelig trættende og ærgerligt at du skriver som du gør. Det ødelægger tråde og skaber en rigtig øv stemning...det synes jeg er trist og dine advarsler er jo til for at du skal gøre noget for at ændre det ikke bare for at fortsætte, men tage det til dig og tænke over hvorfor du får advarsler...men man kan sige at det jo kun er et spørgsmål om tid, så vil du sikkert blive udelukket helt og det er da rigtig trist hvis du er glad for at bruge siden.

Ville et eller andet sted ønske at du havde skrevet det til mig i en privat besked, det er en smule personligt og synes LIDT at du hænger mig "ud" ved at slå det op inde i din tråd.

Jeg kunne godt prøve at forklare dig en masse ting, men jeg har simpelthen opgivet at skulle forklare/forsvare hvordan jeg er.. Folk tror det værste i mine beskeder og det vil jeg aldrig kunne lave om på.

Jeg skriver som jeg ALTID har gjort, og det er først herinde på BABY, at det er blevet et problem for folk.. Tænker at det er folk herinde, som bare en smule sippet og "engle" agtige.. 

Anmeld

14. juni 2011

Faith

twinboys skriver:

Hvorfor skal børn altid lave affør. i bleen når de lige har fået en tør ble...spørger en dagplejemor der lige har skiftet mange bleer og puttet 5 dejlige børn...

Du foretrækker vel osse at bummelumme på et rent toilet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.