Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Honey's Kone<3 skriver: Hmmm, tror desværre at det er dårlig reklame:/ Men hvad, sådan går livet en gang imellem!
Hmmm, tror desværre at det er dårlig reklame:/ Men hvad, sådan går livet en gang imellem!
Reklame er godt selv om det er en god eller dårlig reklame...det fanger...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LC skriver: Ja, så længe der ikke er huller på numsen, så man flasher. Så for mig helt fint bare de dækkere mere end et par shorts eller en nederdel.
Ja, så længe der ikke er huller på numsen, så man flasher. Så for mig helt fint bare de dækkere mere end et par shorts eller en nederdel.
nej for dælen da!!! ikke på numsen! så ville man jo ku se mine sloggi'er!!! HAHAHAHAHA......
SiLiMiMa skriver: du skal bare ha den rigtige kaffe og kaffemaskine jeg har det lige omvendt kan kun li vores kaffe.....
du skal bare ha den rigtige kaffe og kaffemaskine jeg har det lige omvendt kan kun li vores kaffe.....
Det er møg irriterende
twinboys skriver: Reklame er godt selv om det er en god eller dårlig reklame...det fanger...
Ja tak skal du have, det fanger for meget Har igen fået en del PB, om hvad jeg NU har lavet... Jeg er bare den slemme pige på baby.dk
Muffi<3 skriver: Det er møg irriterende
jeg siger bare: Moccamaster + café noir = lækker kaffe!
SiLiMiMa skriver: jeg siger bare: Moccamaster + café noir = lækker kaffe!
Har haft en mocca master og brugte gevalia som alle andre jeg kender Kan ikke drikke det Det er så åndsvagt altså.. Nu vil jeg prøve nymalet kaffe og en stempel kande tænker jeg
Muffi<3 skriver: Har haft en mocca master og brugte gevalia som alle andre jeg kender Kan ikke drikke det Det er så åndsvagt altså.. Nu vil jeg prøve nymalet kaffe og en stempel kande tænker jeg
det er da underligt..... men så må du drikker ekstra meget, når du er ude!! hihi
Honey's Kone<3 skriver: Ja tak skal du have, det fanger for meget Har igen fået en del PB, om hvad jeg NU har lavet... Jeg er bare den slemme pige på baby.dk
Men det kan du jo ændre, det er vel næppe noget man ønsker at være...hende der ikke kan finde ud af at debattere med de andre?
SiLiMiMa skriver: det er da underligt..... men så må du drikker ekstra meget, når du er ude!! hihi
Det da ligefør jeg spørger om jeg må tage en kande med hjem
Kay skriver: har fundet det på nettet... men har ikke bestil det endnu... venter på penge fra min akasse... så der er lidt økonomisk lav vande...
har fundet det på nettet... men har ikke bestil det endnu... venter på penge fra min akasse... så der er lidt økonomisk lav vande...
Ah okey...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128