Tråden til de "dumme" spørgsmål og pæne svar...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Kay

Eva. skriver:

Men så er der da i hvert fald områder du har droppet for det her eller også var der plads..

har droppet facebook... da det er kedeligt... inden jeg kom her ind, sad jeg på face hele tiden... og udskydder tøj vask og andre ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Kay

Muffi<3 skriver:

Må jeg godt være herinde selvom at jeg er for dum ?

nu har jeg et måske dumt spørgsmål... hvorfor er du for dum??

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Kay skriver:

har droppet facebook... da det er kedeligt... inden jeg kom her ind, sad jeg på face hele tiden... og udskydder tøj vask og andre ting...

altså...jeg er jo lige så slem, så jeg kan bestemt ikke pudse glorien, men face gider jeg heller ikke..

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Kay skriver:

nu har jeg et måske dumt spørgsmål... hvorfor er du for dum??

Fordi nogen siger jeg er uvidende

Anmeld

14. juni 2011

Kay

Eva. skriver:

altså...jeg er jo lige så slem, så jeg kan bestemt ikke pudse glorien, men face gider jeg heller ikke..

sjovt nok så før jeg startede her inde, var jeg på nyheder.tv2.dk flere gange om dagen.... det er jeg ikke engang hver dag mere... så det må vel være mig hungren i at følge med...

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Honey's Kone<3 skriver:

Jarh, selvfølgelig må du det

Hi hi det jeg glad for .

Anmeld

14. juni 2011

twinboys

Hvorfor skal børn altid lave affør. i bleen når de lige har fået en tør ble...spørger en dagplejemor der lige har skiftet mange bleer og puttet 5 dejlige børn...

Anmeld

14. juni 2011

Kay

Muffi<3 skriver:

Fordi nogen siger jeg er uvidende

er der nu noget jeg er gået glip af... her inde???

for det tror jeg da ik du er... men vi har alle nogle områder hvor vi kunne havde mere viden...

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Kay skriver:

er der nu noget jeg er gået glip af... her inde???

for det tror jeg da ik du er... men vi har alle nogle områder hvor vi kunne havde mere viden...

He he jeg fik bare af vide at jeg var provo fordi jeg stilte uvidende spørgsmål omkring islam ???

Så ja jeg har åbenbart et par punkter jeg burde blive klogere på

Anmeld

14. juni 2011

Kay

twinboys skriver:

Hvorfor skal børn altid lave affør. i bleen når de lige har fået en tør ble...spørger en dagplejemor der lige har skiftet mange bleer og puttet 5 dejlige børn...

fordi det er mere behageligt at lave i en tør ble end i en våd??? ved det ik, det er uden for mit erfarings område (altså om det er mere behageligt)... men ved der er mange der gør det (har arbejdet i en vuggestue)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.