hjælp ang vanessa'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Den lykkelige

Hvordan gik det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

mortil4dejligepiger

NinaSophia skriver:

pyha, håber i kan hjælpe..

der har ingen problemer været mht hendes søvn so far..
men... hun er nu 25 dage gammel og har de sidste 3 dage/nætter ikke ville / kunne falde i søvn, hun ligger bare og kigger og er sindsyg urolig med arme og ben, hun ligger sådan i meget meget lang tid, hun er ikke sulten hun får tilbudt bryst mange gange i håb om at å hende til at falde til ro dog uden held, hun sover ved siden af mig, jeg putter hende tæt ind til mig som vi har gjort siden hun blev født, måtte gå rundt med hende i 1 time i nat kl 2 til hun faldt i søvn i mine arme - hun sover et par timer og vågner så igen og er lys vågen og er igen mega urolig og ligger og spraller med arme og ben, spiser lidt, men falder ikke i søvn igen.
lå fra kl 4 -7.30 da jeg opgav og vi stod op..

når vi putter, ligger jeg på siden og har hende ved mig tæt, og ammer også liggende om natten, der har aldrig været nogen problemer indtil nu..

overvejer at give hende et dejligt bad i 3-4 dage inden sengetid og så putte derefter med amning.. for at vende hendes rytme..

har i nogen gode råd??

det tærre virkelig meget på mig at være vågen hele natten undtagen 2 timer + være alene hjemme i 11 timer mens steffen er på job.

Hej Nina.

Har lige læst hele tråden. Føler med dig oig Vanessa. Kender alt til uroen .

Har selv oprettet dette indlæg https://www.baby.dk/debat/115493pi1/boern-01-aar/umulig-sover--gode-raad-soeges-s.aspx

...så jeg er også spændt på at høre, om det går bedre og hvad I har prøvet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.