NinaSophia skriver:
ehm ok.
Men så vil jeg da komme med et svar;
Min datter skal ikke ned i sin lift eller sin vugge nu, hun har brug for
mig, det værdste jeg kunne gøre for hende lige nu er at lægge hende "væk" og sove. Hun har meget brug for min tryghed nu og hun bliver så ulykkelig hvis hun bliver bedt om at sove for sig selv, hun er 25 dage gammel, vaner har hun trods alt ikke endnu, derfor er det kun ok hun sover ved mig.
Spørgsmålet var heller ikke om hun skulle sove alene eller ej, men hvorfor hun var så urolig. og det er nok en fase som de andre skriver. men tak for svaret.
Så tror jeg sørme du misforstår nogle ting Nina. 
Skriver pænt til dig og kan fornemme en snært af uflink skrift fra dig 
Kommer med et langt indlæg om min erfarring, har trods alt 2 børn, så har prøvet det før, og jeg siger IKKE du skal lægge hende for sig selv, siger os det er hårdt når de skal sove selv, selv i samme rum, men min datter blev nu alligevel glad og sov igennem lige siden
læs hvad jeg skriver, jeg skriver det kan være fordi hun lugter din mælk here tiden når hun ligger tæt med dig om aften/natten, og det kan godt gøre dem ulykkelig.
Og grunden til at jeg siger jeg føler mig overset, er fordi du svarer alle andre end mig, og det er ikke første gang har jeg lagt mærke til det, og det føler jeg er lidt underligt.
Anmeld