hjælp ang vanessa'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Clisolka

NinaSophia skriver:

pyha, håber i kan hjælpe..

der har ingen problemer været mht hendes søvn so far..
men... hun er nu 25 dage gammel og har de sidste 3 dage/nætter ikke ville / kunne falde i søvn, hun ligger bare og kigger og er sindsyg urolig med arme og ben, hun ligger sådan i meget meget lang tid, hun er ikke sulten hun får tilbudt bryst mange gange i håb om at å hende til at falde til ro dog uden held, hun sover ved siden af mig, jeg putter hende tæt ind til mig som vi har gjort siden hun blev født, måtte gå rundt med hende i 1 time i nat kl 2 til hun faldt i søvn i mine arme - hun sover et par timer og vågner så igen og er lys vågen og er igen mega urolig og ligger og spraller med arme og ben, spiser lidt, men falder ikke i søvn igen.
lå fra kl 4 -7.30 da jeg opgav og vi stod op..

når vi putter, ligger jeg på siden og har hende ved mig tæt, og ammer også liggende om natten, der har aldrig været nogen problemer indtil nu..

overvejer at give hende et dejligt bad i 3-4 dage inden sengetid og så putte derefter med amning.. for at vende hendes rytme..

har i nogen gode råd??

det tærre virkelig meget på mig at være vågen hele natten undtagen 2 timer + være alene hjemme i 11 timer mens steffen er på job.

Nu har jeg et godt sovebarn, så dér kan jeg desværre ikke hjælpe dig så meget. Har du evt. prøvet at svøbe hende ind i hendes dyne? Det hjalp på min datter da hun var helt spæd og ikke ville sove 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

twiggi

BB78 skriver:

Nu har jeg et godt sovebarn, så dér kan jeg desværre ikke hjælpe dig så meget. Har du evt. prøvet at svøbe hende ind i hendes dyne? Det hjalp på min datter da hun var helt spæd og ikke ville sove 

tror ik du har læst de andre svar
men tak...

Anmeld

14. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

NinaSophia skriver:

ehm ok.

Men så vil jeg da komme med et svar;
Min datter skal ikke ned i sin lift eller sin vugge nu, hun har brug for
mig, det værdste jeg kunne gøre for hende lige nu er at lægge hende "væk" og sove. Hun har meget brug for min tryghed nu og hun bliver så ulykkelig hvis hun bliver bedt om at sove for sig selv, hun er 25 dage gammel, vaner har hun trods alt ikke endnu, derfor er det kun ok hun sover ved mig.
Spørgsmålet var heller ikke om hun skulle sove alene eller ej, men hvorfor hun var så urolig. og det er nok en fase som de andre skriver. men tak for svaret.

Så tror jeg sørme du misforstår nogle ting Nina.

Skriver pænt til dig og kan fornemme en snært af uflink skrift fra dig

Kommer med et langt indlæg om min erfarring, har trods alt 2 børn, så har prøvet det før, og jeg siger IKKE du skal lægge hende for sig selv, siger os det er hårdt når de skal sove selv, selv i samme rum, men min datter blev nu alligevel glad og sov igennem lige siden  læs hvad jeg skriver, jeg skriver det kan være fordi hun lugter din mælk here tiden når hun ligger tæt med dig om aften/natten, og det kan godt gøre dem ulykkelig.

Og grunden til at jeg siger jeg føler mig overset, er fordi du svarer alle andre end mig, og det er ikke første gang har jeg lagt mærke til det, og det føler jeg er lidt underligt.

Anmeld

14. juni 2011

Og den der med "som de andre siger". Siger jo selv det samme, ved at jeg siger at sådan er babyer, så vil det mene at når hun ikke er det mere så er sådan problemer somregl ikke et problem længere, så siger skam os det er en fase, men man kan godt gøre noget ved det, for det andet det er sku synd hvis man intet gør. !  

Anmeld

14. juni 2011

Janni.

Silas var lige som din Vanessa, i starten.. Jeg svøbte ham, det hjalp. Du kan finde fine vejledninger på nettet hvordan du svøber med alm. tæppe..

http://baby-on-the-go.dk/svoeb allernederst på denne side, kan du se et eksempel på hvordan man svøber med et tæppe. 

Anmeld

14. juni 2011

Janni.

Orkede ikke lige at læse alle de andre svar igennem men kan se de andre også er kommet med samme forslag 

Uanset hvad, så håber du/i finder en løsning - det er rigtig hårdt..

Anmeld

14. juni 2011

twiggi

**Mor til Prinsesserne, Malou & Vanessa <3** skriver:

Så tror jeg sørme du misforstår nogle ting Nina.

Skriver pænt til dig og kan fornemme en snært af uflink skrift fra dig

Kommer med et langt indlæg om min erfarring, har trods alt 2 børn, så har prøvet det før, og jeg siger IKKE du skal lægge hende for sig selv, siger os det er hårdt når de skal sove selv, selv i samme rum, men min datter blev nu alligevel glad og sov igennem lige siden  læs hvad jeg skriver, jeg skriver det kan være fordi hun lugter din mælk here tiden når hun ligger tæt med dig om aften/natten, og det kan godt gøre dem ulykkelig.

Og grunden til at jeg siger jeg føler mig overset, er fordi du svarer alle andre end mig, og det er ikke første gang har jeg lagt mærke til det, og det føler jeg er lidt underligt.

jeg får ofte ikke besked om at der er skrevet i mine tråde, havde ikke fået besked om at ect. du havde skrevet.

Og ja, selvfølgelig kan de blive ulykkelige når man skal lade dem sove alene, men jeg er slet ikke klar til at lægge hende fra mig endnu.
Og hun er ikke ulykkelig om natten, hun er glad for ligger og hygger sig, er blot lys vågen, derfor jeg søgte råd, da jeg bare ligger og venter på hun dvaler i søven, det sker bare ikke rigtig.

Og du har masser af erfaring med dine 2 børn, det er også ganske fint, jeg siger heller ikke noget.

Og det kan godt være hun kan lugte min mælk, men ved ikke lige hvad man kan stille op med det når hun nu sover ved mig..

Og jeg overser dig altså ikke, hvis det er det nu hentyder til, jeg får bare ikke besked om at der er nye svar i mine tråde, de er der bare når man går ind i tråden, og det er ikke kun dit svar jeg ikke havde set. så det er ikke noget med dig at gøre..

Anmeld

14. juni 2011

jeg får ofte ikke besked om at der er skrevet i mine tråde, havde ikke fået besked om at ect. du havde skrevet.

Og ja, selvfølgelig kan de blive ulykkelige når man skal lade dem sove alene, men jeg er slet ikke klar til at lægge hende fra mig endnu.
Og hun er ikke ulykkelig om natten, hun er glad for ligger og hygger sig, er blot lys vågen, derfor jeg søgte råd, da jeg bare ligger og venter på hun dvaler i søven, det sker bare ikke rigtig.

Og du har masser af erfaring med dine 2 børn, det er også ganske fint, jeg siger heller ikke noget.

Og det kan godt være hun kan lugte min mælk, men ved ikke lige hvad man kan stille op med det når hun nu sover ved mig..

Og jeg overser dig altså ikke, hvis det er det nu hentyder til, jeg får bare ikke besked om at der er nye svar i mine tråde, de er der bare når man går ind i tråden, og det er ikke kun dit svar jeg ikke havde set. så det er ikke noget med dig at gøre..

Hih det er os helt iorden Det var nu bare noget jeg lige bidt mærke i, da jeg kunne huske det ikke var første gang, men hvis du heller ikke får en besked om det hver gang folk skriver et indlæg er det da os forståeligt Synes nu bare jeg lige ville komme med en lille hentydning hehe..

Vanessa kunne os sagtens ligge og være glad og pjatte om natten, var døød træt hehe, men hun ville sidde op og hygge ol. Og det måtte jeg så gøre, det gjorde hende jo glad Men efter mange forsøg af alt muligt, så da hun kom i liften i sin vugge ved siden af min seng, så var der ingen problemer Super dejligt. Men det var hårdt ikke at have hende hos mig, det er sådan en skøn følelse at ligge i arm med sit lille vidunder

Men håber for jer at hun snart vil sove lidt bedre om natten, for jer alles skyld

Anmeld

14. juni 2011

twiggi

**Mor til Prinsesserne, Malou & Vanessa <3** skriver:

Hih det er os helt iorden Det var nu bare noget jeg lige bidt mærke i, da jeg kunne huske det ikke var første gang, men hvis du heller ikke får en besked om det hver gang folk skriver et indlæg er det da os forståeligt Synes nu bare jeg lige ville komme med en lille hentydning hehe..

Vanessa kunne os sagtens ligge og være glad og pjatte om natten, var døød træt hehe, men hun ville sidde op og hygge ol. Og det måtte jeg så gøre, det gjorde hende jo glad Men efter mange forsøg af alt muligt, så da hun kom i liften i sin vugge ved siden af min seng, så var der ingen problemer Super dejligt. Men det var hårdt ikke at have hende hos mig, det er sådan en skøn følelse at ligge i arm med sit lille vidunder

Men håber for jer at hun snart vil sove lidt bedre om natten, for jer alles skyld

taak, må bare bide tænderne sammen, det skal nok blive bedre, hun er trods alt kun 25 dage

og ja det må være hårdt, men igennem skal man jo..

Anmeld

14. juni 2011

twiggi

Janni. skriver:

Orkede ikke lige at læse alle de andre svar igennem men kan se de andre også er kommet med samme forslag 

Uanset hvad, så håber du/i finder en løsning - det er rigtig hårdt..

taak  ja det er så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.