Sådan er det med babyer
Man skal være meget vågen og trave op og ned af gulvet om natten og alt det
For det meste 
Og det med bad om aften flere dage i træk, masser af mad og så en putning, virker kun ifl SPérne, vi forsøgte endda en uge og det virkede ikke, og så prøvede vi en uge igen . Men babyer har sin egen rytme, og ingen siger det er let med små børn 
Vanessa havde os sovet suuper i min arm præcis som du gør med din datter, og jeg lå på siden og ammede os liggende og det, men da hun blev en måned gik det bare ikke mere, hun blev urolig, meget ked af det og utrøstelig, så ville hun spise med brød ud i gråd og vidste ikke hvad hun ville. Det hele bundede ud i, at hun pga jeg lugtede af mælk, ville spise tit når vi lå og puttede, og det var for meget for maven så hun fik mave smerter, og ville så trøste sig selv ved trykhed ved babsen, men det blev jo til en ond cirkel. vi forsøgte så med at lade hende sove i sin lift i vuggen, og VUPTI, fra FØRSTE nat sov hun bare !! Og os igennem. Og har gjort lige siden
Så måske du skal prøve det, selv om det er hårdt at skulle slippe den lille, det er sindsygt hyggeligt at putte med den lille i armen om natten, men hos os gik den bare ikke længere. Så måske du skulle prøve ? 
for at i finder ud af det
Anmeld