onlyme skriver:
Ja det var det jeg var bange for.!
Hun sendte ham også mange blikke så jeg har tænkt meget over om de kunne være forelsket i hinanden..!
Men som du selv siger så har jeg har 1½mdr igen, og kan godt mærke tankerne om det hele gør mig forviret og kan mærke at følelserne præsser xtra på..! Man læser så meget om at folk går fra hinanden under graviditet eller efter så det er måske også sådan noget der spiller ind..!
Problemet er bare at jeg virkelig følte en stor sorg igår da det stod på, og at jeg også gør det idag selv efter vi har snakket om det,.
Tænker også om han seriøst elsker mig men måske syntes det er hyggeligt med en lille flirt, for jeg bekrafter ham jo ikke så megte mere i hvor dejlig han er ? er det mig der er helt på dybt vand her eller kunne det måske være det ?
Prøver seriøst at finde en undskyldning..!
Du bliver nødt til at konfrontere ham, hvis du stadig har det skidt og føler, at han havde noget i gære med hende den anden. I såfald er det meget respektløst, og hvis han flirtede så meget som du siger, så havde jeg nok vappet ham en, især for at gøre det, når du sidder lige ved siden af højgravid - og det skal bestemt ikke tolkes som om at det er okay når du ikke er det.
Men du bliver nødt til at gøre ham opmærksom på, hvor såret du er, og at du ikke finder dig i hans måde at agere på, og JO han kan sagtens huske, hvordan opførte sig, men det er nemmere at give alkoholen skylden.
Jeg var selv blevet meget ked af det, hvis jeg havde stået i dine sko og havde nok også overvejet, at gå fra ham! Men som sagt, snak med ham og få ham til at indse eller erkende, det han reelt føler for dig og ikke mindst, hvis han føler noget for hende.