onlyme skriver:
Virkelig glad for dit svar..! Har jeg kunne bruge til meget..!
Ja men hvis hun syntes han er interasant vil jeg også være nervøs jo..! Et eller andet sted henne, spicelt nu han så så meget efter hende igår..! Men som jeg selv skriver kan jeg også se at hvis jeg holder spicelt øje med hende ser jeg jo de ser mere på hinanden end jeg måske har lagt mærke til de andre har set på ham eller han har set på de andre,. Men sener på aftenen da det havde stået på i godt 6-7 timer kunne jeg ikke overbevise mig selv om det bare var et tilfælde..!
Jeg satte grænser for ham i starten og han måtte ikke engang tænke på at snakke til en pige om det så var en af mine veninder,. Men der er 1½ år sidne nu,. Og gik han ud og tissede og der var piger tæt på wc'et gik jeg med
Nu har jeg overhovedet intet problem med dette han må snakke med alle dem han har lyst til..! Og jeg ser intet problem i det og har ikke gjort det længe,. Men gjorde det så igen igår fordi han slet ikke snakker med hende som den eneste og kigger sådan på hende (beglor) hende. Og pga, sådan hun reagerede på mig,.! med øjne der sagde jeg dræber dig hver gang han nussede om mig og slet ikke snakkede til mig som den eneste..! 
Men jeg vil snakke med ham igen imorgen om det, og fortælle det hele som jeg har på hjertet. Og jeg kan entelig godt se at der måske er ting han ikke fortæller mig pga han er bange for jeg falder tilbage til at være jaloux igen. Kunne jeg også lidt høre på nogle af tingene der blev fortalt igår, har bare ikke tænkt så meget over det pga, det andet har fyldt meget..! Vil tage det råd til mig og høre om han har det sådan for det må da entelig ikke være rart for ham..!
Det er jeg glad for 

Siger heller ikk at der ikk kan være noget imellem dem, men når jeg læser det så får jeg mange tanker til mig selv dengang og da så jeg også mange ting...
Da vi mødte hinanden havde han en bedste veninde og det var jo fint...
Men når jeg så dem sammen var det næsten som om de var kærester... Han grinte med hende hvor han næsten sad og holdte hende i hånden, og når hun var til en fest med os så sad han næsten og hang over hende og "glemte" helt mig... Sådan nogle ting..
Og når jeg har snakket med ham om det efterfølgende (skete for flere år siden) Så aner han ikk hvad jeg snakker om.. Han har slet ikk kunne se det, og der har ALDRIG været noget imellem dem.. Han har heller aldrig følt noget for hende...
Så derfor mener jeg bare at det kan sagtens være at der har været øjne og sådan men det er ikk sikkert at der er noget imellem dem.. Kan godt være at det er hende der har noget for ham, og han måske godt kan lide opmærksomheden når han måske ikk får så meget derhjemme...
Men synes du skulle tage en snak med ham og lade ham få luft for det han vil sige (Og huske IKKE at blive sur når han siger noget du ikk kan lide
)
Men er glad for du kan bruge noget af det jeg skrev
Og hvis der er noget mere så kan du altid skrive til mig