Hvad gør dig sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

roenlund

Rosa skriver:

Jeg har både oplevet det personligt da jeg var yngre og f.eks. ikke nåede mit skiftetog på vej hjem fra efterskolen, men også set det af og til i toget, ja - og jeg tilbyder altid at de må låne min telefon ganske gratis 

Det er godt nok det mest underlige... jeg ville i det tilfælde da også meg glæde låne min tlf ud og håbe at den anden fik rigtig røde ører...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Mira0911

Folk der lyver overfor mig... 

Anmeld

13. juni 2011

Mi

aya-zia skriver:

folk som tror de er BEDRE mennesker end andre bare fordi deres job giver flere penge...

har DESVÆRRER en kammerat som har et MEGET stort problem med folk som ik har en løn på over 2 mil. om året... han mener folk bare skal ta sig sammen...

han mener dog at jeg er den eneste undtagelse hvilket er det eneste der gør at jeg orker og være hans ven....

men FØJ hvor har jeg fået et flip på ham mange gange fordi han sviner alle andre til...

Undskyld på forhånd, men sådan nogle mennesker som din ven der, skulle prøve at miste alt hvad de ejer og leve nede i skidtet hos os andre dødelige  Så kunne han se hvor meget livskvalitet her er

Anmeld

13. juni 2011

dollygirl

Folk der ikke holder på aftaler

Anmeld

13. juni 2011

Mi

jeg bliver sur og ked af det, når jeg hører/læser at folk ikke mener at de har ansvar for andre end dem selv. Når de mener at mennesker i U-lande bare kan tage sig sammen og at de ikke gider hjælpe andre. Det gør mig ked af det, når disse mennesker ikke kan se hvor stor rigdom de selv har, og forstå at rigdommen bliver mangedobblet ved at dele ud af den.

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Mi skriver:

Undskyld på forhånd, men sådan nogle mennesker som din ven der, skulle prøve at miste alt hvad de ejer og leve nede i skidtet hos os andre dødelige  Så kunne han se hvor meget livskvalitet her er

det har jeg også sagt MANGE gange til ham....

vi har faktisk en aftale mig og ham...

han skal passe min ene datter (har han gjort flere gange) men denne gang skal ha bo i mit hun en hel weekend... og jeg tømmer køleskabet og udlever 200 kr til ham... og så skal ha laver noget SJOVT med hende INDE i byen også... og han skal handle....

det er for at vise ham at livet ik er en dans på røde roser.... og en weekend overlever han nok...

han er HELDIGVIS ik så slem mere som han var for nogle år tilbage... han plejer og sige at hver gang jeg har fået et flip på ham er der gået et lille lys op for ham om andre mennesker hehe

Anmeld

13. juni 2011

Mi

aya-zia skriver:

det har jeg også sagt MANGE gange til ham....

vi har faktisk en aftale mig og ham...

han skal passe min ene datter (har han gjort flere gange) men denne gang skal ha bo i mit hun en hel weekend... og jeg tømmer køleskabet og udlever 200 kr til ham... og så skal ha laver noget SJOVT med hende INDE i byen også... og han skal handle....

det er for at vise ham at livet ik er en dans på røde roser.... og en weekend overlever han nok...

han er HELDIGVIS ik så slem mere som han var for nogle år tilbage... han plejer og sige at hver gang jeg har fået et flip på ham er der gået et lille lys op for ham om andre mennesker hehe

Hehehehe så må du jo give ham en opsang en gang imellem

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. juni 2011

Trinemusen

Folk der gentagende gange ikke overholder aftaler.

Når jeg fx har lavet en aftale med nogen, så går jeg og planlægger min dag ud fra det/glæder mig til det osv. og når jeg så bliver brændt af, eller aftalen skal rykkes pga en masse dårlige undskyldninger så bobler det i maven på mig! Uha.. er ik så god til det!!

Anmeld

13. juni 2011

Trinemusen

lillepuller skriver:

Folk der ikke holder på aftaler

nemlig!!

Anmeld

13. juni 2011

skønneunger

Rosa skriver:

Nærighed og smålighed - f.eks. folk der helt seriøst kræver 2 kroner af et barn der låner deres mobil i toget for at ringe og sige til sin mor at han er forsinket. Det giver mig fornemmelsen af myrer under huden fordi jeg synes det er så pinligt og usselt. 

ej hva..... jeg havde godt nok tabt kæben hvis jeg havde set det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.