Hvad gør dig sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Jakob'sMor

Dinna88 skriver:

Jeg synes det burde få ALLE op i det røde felt - det er jo også vildt ubehøvlet at komme for sent fordi man er en dør 

Min svigerfamilie synes det er skønt når folk kommer for sent, fordi så har de tid til at nå at blive klar til gæsterne - det siger lidt om hvor snøvlede de er!

Ja det må da siges. Bare at snakke om det kan gør mig ldit gal, for er der altid selv 5-10 min før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Rosa

Nærighed og smålighed - f.eks. folk der helt seriøst kræver 2 kroner af et barn der låner deres mobil i toget for at ringe og sige til sin mor at han er forsinket. Det giver mig fornemmelsen af myrer under huden fordi jeg synes det er så pinligt og usselt. 

Anmeld

13. juni 2011

Faith

Uvidenhed = når folk udtaler sig om ting de ikke har et klap forstand på.

Når folk tror de er mere værd end andre fordi de har en høj stilling, og konstant skal fremhæve det med en masse fine ord, som vi andre dødelige ikke forstår.

Mobning.

Børnemishandling.

Anmeld

13. juni 2011

roenlund

Rosa skriver:

Nærighed og smålighed - f.eks. folk der helt seriøst kræver 2 kroner af et barn der låner deres mobil i toget for at ringe og sige til sin mor at han er forsinket. Det giver mig fornemmelsen af myrer under huden fordi jeg synes det er så pinligt og usselt. 

Helt seriøst har du oplevet det ???

Anmeld

13. juni 2011

L.J.L

-Jeg bliver sur når jeg bliver misforstået, og folk ikke gider at bare prøve på at forstå mig, det er for mig snævertsynet og småligt!

-Jeg bliver sur når jeg bliver uretfærdigt behandlet.

Anmeld

13. juni 2011

twinny

Løgne og utroskab...

Folk der er nedladende og arrogante...

Når de samme folk kommer en halv time for sent til time og forstyrre undervisningen gang på gang...

Anmeld

13. juni 2011

Dinna88

Jakob'sMor skriver:

Ja det må da siges. Bare at snakke om det kan gør mig ldit gal, for er der altid selv 5-10 min før...

Det er jeg også! Dig kunne jeg godt lave en aftale med, haha

Anmeld

13. juni 2011

merle2010

folk der spreder løgne, uvenskab og splid imellem folk 

og folk der bagtaler 

Anmeld

13. juni 2011

Ellim

Smålighed..  Det kan faktisk få mig op i det røde felt..

Anmeld

13. juni 2011

Jakob'sMor

Dinna88 skriver:

Det er jeg også! Dig kunne jeg godt lave en aftale med, haha

Sagtens Er glad for at "møde" andre der har det som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.