Solstråle2011 skriver:
Haha ja den med forsinkelsen hader jeg også.. synes det er SÅ irriterende, når man har aftalt et TIDSPUNKT at mødes.. så kommer man ikke 20 min. senere når jeg gør hvad jeg kan, for at komme til tiden.. arghhh..
Desuden bliver jeg også sur, når folk bagtaler andre til mig, for det gider jeg ikke høre på!!
Præcis!!!
Jeg er indforstået med, at trafikken kan drille, man kan punktere eller hvad det nu er.... Men at man kommer for sent fordi man snøvler rundt derhjemme, det gider jeg ikke. Jeg har et slemt eksempel på hvordan min kæreste var FØR han opdagede mit had til forsinkelser:
Han skulle komme ind til mig kl 11. Vi havde ikke været sammen så længe, så jeg ville ikke skrive til ham om hvor han blev af osv. 12.20 skrev jeg til ham, hvorefter han skrev, at hans mor skulle hente rundstykker, men først lige er kommet hjem. Han skulle liiiiiiiiiiige spise, og så ville han køre. Jeg skrev kort og kontant til ham, at han ikke skulle komme. Det fis fandt jeg mig ikke i! Det tog ham mange episoder at lære det, men den dag i dag kommer han ikke for sent, og hvis han gør, så ringer han og undskylder i stride strømme.
Nej, det gider jeg heller ikke! Og har ingen problemer med at gå til personen, som de snakker om, og fortælle det - hvilket jeg har gjort mange gange 
Anmeld