Hvad gør dig sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.058 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvad gør dig sur!?

Jeg bliver sur, når jeg ved at en står og lyver. Jeg ser helt sort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hvad gør dig sur!?

Jeg bliver sur, når jeg ved at en står og lyver. Jeg ser helt sort

Uretfærdighed.

Anmeld

13. juni 2011

Dinna88

Folk der kommer for sent. Det er OK at du er 5 minutter forsinket grundet trafik, men er det 10 minutter, så skriver du det til mig. Er du konsekvent forsinket (som mine svigerforældre) så laver jeg sgu ikke aftaler med dig, det gider jeg ikke spilde min tid på. 

Jeg har droppet, at regne med at min svigerfamilie kommer ud af døren til tiden, men min kæreste har lært det. Jeg bliver sur og gnaven, og det går ud over den aftale vi har! Stå for for helvede den halve time tidligere op?! Sidder helt og bliver sur nu

Jeg kan desuden blive kanon rasende over personer, der tydelig ser ned på andre. Har en del af dem omkring mig, men mig knækker de ikke, selvom de tror de kan. Så svag er jeg ikke

Anmeld

13. juni 2011

AndreasMor84

Folk der kommer for sent. Det er OK at du er 5 minutter forsinket grundet trafik, men er det 10 minutter, så skriver du det til mig. Er du konsekvent forsinket (som mine svigerforældre) så laver jeg sgu ikke aftaler med dig, det gider jeg ikke spilde min tid på. 

Jeg har droppet, at regne med at min svigerfamilie kommer ud af døren til tiden, men min kæreste har lært det. Jeg bliver sur og gnaven, og det går ud over den aftale vi har! Stå for for helvede den halve time tidligere op?! Sidder helt og bliver sur nu

Jeg kan desuden blive kanon rasende over personer, der tydelig ser ned på andre. Har en del af dem omkring mig, men mig knækker de ikke, selvom de tror de kan. Så svag er jeg ikke

Haha ja den med forsinkelsen hader jeg også.. synes det er SÅ irriterende, når man har aftalt et TIDSPUNKT at mødes.. så kommer man ikke 20 min. senere når jeg gør hvad jeg kan, for at komme til tiden.. arghhh..

Desuden bliver jeg også sur, når folk bagtaler andre til mig, for det gider jeg ikke høre på!!

Anmeld

13. juni 2011

Dinna88

Solstråle2011 skriver:

Haha ja den med forsinkelsen hader jeg også.. synes det er SÅ irriterende, når man har aftalt et TIDSPUNKT at mødes.. så kommer man ikke 20 min. senere når jeg gør hvad jeg kan, for at komme til tiden.. arghhh..

Desuden bliver jeg også sur, når folk bagtaler andre til mig, for det gider jeg ikke høre på!!

Præcis!!!  Jeg er indforstået med, at trafikken kan drille, man kan punktere eller hvad det nu er.... Men at man kommer for sent fordi man snøvler rundt derhjemme, det gider jeg ikke. Jeg har et slemt eksempel på hvordan min kæreste var FØR han opdagede mit had til forsinkelser:

Han skulle komme ind til mig kl 11. Vi havde ikke været sammen så længe, så jeg ville ikke skrive til ham om hvor han blev af osv. 12.20 skrev jeg til ham, hvorefter han skrev, at hans mor skulle hente rundstykker, men først lige er kommet hjem. Han skulle liiiiiiiiiiige spise, og så ville han køre. Jeg skrev kort og kontant til ham, at han ikke skulle komme. Det fis fandt jeg mig ikke i! Det tog ham mange episoder at lære det, men den dag i dag kommer han ikke for sent, og hvis han gør, så ringer han og undskylder i stride strømme. 

Nej, det gider jeg heller ikke! Og har ingen problemer med at gå til personen, som de snakker om, og fortælle det - hvilket jeg har gjort mange gange 

Anmeld

13. juni 2011

Jakob'sMor

Dinna88 skriver:

Åh ja sådan noget kan også få mit helt op i det røde felt!! Som dig skriv hvis man er 5-10 min forsinket det kan være bussen eller en uventet kø.

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

folk som tror de er BEDRE mennesker end andre bare fordi deres job giver flere penge...

har DESVÆRRER en kammerat som har et MEGET stort problem med folk som ik har en løn på over 2 mil. om året... han mener folk bare skal ta sig sammen...

han mener dog at jeg er den eneste undtagelse hvilket er det eneste der gør at jeg orker og være hans ven....

men FØJ hvor har jeg fået et flip på ham mange gange fordi han sviner alle andre til...

Anmeld

13. juni 2011

Dinna88

Jakob'sMor skriver:

Åh ja sådan noget kan også få mit helt op i det røde felt!! Som dig skriv hvis man er 5-10 min forsinket det kan være bussen eller en uventet kø.

Jeg synes det burde få ALLE op i det røde felt - det er jo også vildt ubehøvlet at komme for sent fordi man er en dør 

Min svigerfamilie synes det er skønt når folk kommer for sent, fordi så har de tid til at nå at blive klar til gæsterne - det siger lidt om hvor snøvlede de er!

Anmeld

13. juni 2011

jydeinden

folk der er så højrøvet eller skulle jeg sige feje at de ikke en gang tør komme til mig og sige at de har et problem med mig eller den måde jeg ser ud på... dér står jeg fuldkommen af, og dét er sket et par gange, det samme løgne, kan slet ikke have det

Anmeld

13. juni 2011

kiwifrugten

utroskab og løgne jeg blir simpelthen så ked af det når det sker, og blir skide sur fordi jeg får svært ved at stole på nogen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.