Hvad gør dig sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvad gør dig sur!?

Jeg bliver sur, når jeg ved at en står og lyver. Jeg ser helt sort

Løgne og bedrag ...og når jeg taber i noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Dinna88

Jakob'sMor skriver:

Sagtens Er glad for at "møde" andre der har det som mig

Og nogle mener måske at det er lidt småligt, at blive sur over at folk kommer for sent, men det er jo ikke fordi vi bliver sure fordi det bare er 10 minutter grundet trafikken.

Anmeld

13. juni 2011

Thalia

Når folk udtaler sig om emner de ikke ved noget om. Det er fint at have holdninger og meninger, men man skal også vide hvornår man skal holde mund og erkende at man rent faktisk ikke ved hvad man snakker om.

Janteloven - Når folk ikke er villige til at give credit for andre menneskers dygtighed eller bedrifter. Jeg er helt med på at man hverken skal være medladende eller bedrevidende, men omvendt skal man have ros når ros er velfortjent.

Når folk er for bitre til at undskylde for fejltagelser eller sårede følelser. Livet er ganske enkelt for kort til at man skal bære nag over forskellige livssyn.

Anmeld

13. juni 2011

Jakob'sMor

Dinna88 skriver:

Og nogle mener måske at det er lidt småligt, at blive sur over at folk kommer for sent, men det er jo ikke fordi vi bliver sure fordi det bare er 10 minutter grundet trafikken.

Nej slet ikke.. Mener også at det er ren respekt at man skriver en sms eller ringer hvis man bliver forsinket - men det synes andre ikke.

Anmeld

13. juni 2011

Dinna88

Jakob'sMor skriver:

Nej slet ikke.. Mener også at det er ren respekt at man skriver en sms eller ringer hvis man bliver forsinket - men det synes andre ikke.

Nej, det er der i hvert fald mange der ikke gør...

Anmeld

13. juni 2011

wamse

Jeg bliver sur, hvis nogle lyver for mig Så kan uretfærdighed også virkelig gøre mig rasende

Anmeld

13. juni 2011

MaliksMor

At stå nede i netto i en rigtig laaaaaaaang kø, og der kun er en kasse åben - og at de så ikke åbner en straks. haaader at stå i kø..

Folk der lyver.

Folk som ikke overholder aftaler...

Når man har skyndt sig for at nå toget - også står der 25min forsinket..

ejjj, den her liste kan blive meeeeeeeeeeget lang

Anmeld

13. juni 2011

Rosa

roenlund skriver:

Helt seriøst har du oplevet det ???

Jeg har både oplevet det personligt da jeg var yngre og f.eks. ikke nåede mit skiftetog på vej hjem fra efterskolen, men også set det af og til i toget, ja - og jeg tilbyder altid at de må låne min telefon ganske gratis 

Anmeld

13. juni 2011

B&J

Løgne

folk der tror værest om en uden de kender sig

folk der tror de er bedre ind andre

Anmeld

13. juni 2011

Frk Mig

Når folk ikke kan kende forskel på dit og mit

Når folk lyver

Utroskab

kan blive lettere irreteret når Noah ignorere mig det meste af en dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.