Pædagog: 1.års eksamen! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Frøken Sørensen

Eva. skriver:

Unskyld jeg liige kommenterer her..Nyd dit studie...tiden går for stærkt...jeg glæder mig bestemt ikke til jeg er færdig og uddannet til arbejdsløshed... så nyyyyyyyd det alt du kan, sug det hele til dig-...

Det gør jeg også! Er utrolig glad for at være under uddannelse når man tænker på hvordan arbejdsmarkedet er lige nu!  Hvornår er du færdig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

Gitte85 skriver:

Det gør jeg også! Er utrolig glad for at være under uddannelse når man tænker på hvordan arbejdsmarkedet er lige nu!  Hvornår er du færdig?

Det kan jeg sørme godt forstå....men også bare det at blive klogere og få penge for det, det er jo ren luksus...

jeg er færdig på mandag

Anmeld

13. juni 2011

Frøken Sørensen

Eva. skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå....men også bare det at blive klogere og få penge for det, det er jo ren luksus...

jeg er færdig på mandag

Ja man kun jo ikke helt klage over det

Årh jamen det er jo meget snart

Anmeld

13. juni 2011

Violamusensmor

PØJ PØJ til jer begge så Der findes altså jobs. Jeg har personligt fået mit drømmejob lige pt, så GO GO GO

Anmeld

13. juni 2011

Frøken Sørensen

Violamusensmor skriver:

PØJ PØJ til jer begge så Der findes altså jobs. Jeg har personligt fået mit drømmejob lige pt, så GO GO GO

Fedt.... dejligt for dig

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Violamusensmor skriver:

Ikke hernede....der er fyrret hver femte pædagog her i efteråret og de tilbydes først job...så der er ikke rigtig muligheder...blev tilbudt et i en børnehave men kan bare ikke normalområdet...og så var der det sted jeg var i praktik, det er inde for det rigtige område, men afstanden er for lang. Men hvad, et par måneder uden job trænger jeg godt nok til og så må vi se hvad jeg finder på.

Anmeld

13. juni 2011

Violamusensmor

Eva. skriver:

Ikke hernede....der er fyrret hver femte pædagog her i efteråret og de tilbydes først job...så der er ikke rigtig muligheder...blev tilbudt et i en børnehave men kan bare ikke normalområdet...og så var der det sted jeg var i praktik, det er inde for det rigtige område, men afstanden er for lang. Men hvad, et par måneder uden job trænger jeg godt nok til og så må vi se hvad jeg finder på.

Ja det forstår jeg godt! Jeg krydser alt hvad krydses kan. Selvfølgelig kommer dig et fantastisk job din vej

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Violamusensmor skriver:

Ja det forstår jeg godt! Jeg krydser alt hvad krydses kan. Selvfølgelig kommer dig et fantastisk job din vej

Nu må vi se...har jo måtte sande, det ikke lige er som pædagog jeg gider arbejde...i hvert fald ikke på gulvet... men lad mig se, jeg læser bare videre så, det er nu ikke noget der bekymrer mig.

Anmeld

13. juni 2011

Mauser.

Gitte85 skriver:

Ja det er jo forskelligt fra sted til sted... Havde også håbet på der lige sad en herinde som måske havde gået på skolen eller gik der nu og kunne hjælpe lidt

Ja det forstår jeg godt, men snak med nogen på dit udd. sted (; det ville jeg gøre, har i ikke vejledningstimer hvor i kan stille diverse spørgsmål? 

Anmeld

13. juni 2011

Frøken Sørensen

Mulleunge skriver:

Ja det forstår jeg godt, men snak med nogen på dit udd. sted (; det ville jeg gøre, har i ikke vejledningstimer hvor i kan stille diverse spørgsmål? 

Har vi gjort, men får forskellige svar hele tiden!! Og jo vi har haft vejledningstimer, og ser fik vi også noget at vide, men nu høre vi alle mulige andre ting! Og vi må ikke få mere vejledning da vi har afleveret opgaven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.